וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל ניצחה 1:3 את אוסאסונה, אוואט ספג צמד

לאחר התפטרותו של הנשיא, גברו הלבנים בברנבאו על נועלת הטבלה. השוער הישראלי ומאיורקה נוצחו 2:0 על ידי ויאריאל. בילבאו-ולנסיה 2:3

יומיים בלבד לאחר התפטרותו של נשיא ריאל מדריד, רמון קלדרון, התייצבה אלופת ספרד למשחק נגד אוסאסונה וניצחה בשיניים 1:3 במחזור ה-19 של הליגה הספרדית שנפתח ביום שבת. אחרי החמישייה של ברצלונה מול דפורטיבו לה קורוניה ביום שבת, השיבה ריאל את הפער ל-12 נקודות מהקבוצה הקטאלונית. אתלטיק בילבאו אירחה את ולנסיה בסן מאמס וסיימה עם ניצחון דרמטי 2:3.

דודו אוואט ומאיורקה יצאו למשחק חוץ לא קל בכלל מול ויאריאל ונוצחו 2:0. מלאגה הביסה 0:4 את אספניול המדרדרת, רקראטיבו הואלבה גברה 0:2 על ספורטינג גיחון. אלמריה סיימה ב-1:1 עם אתלטיקו מדריד, סנטאנדר ובטיס השיגו ניצחונות על חטאפה ו-ויאדוליד, בהתאמה.

ריאל מדריד - אוסאסונה 1:3

בסוף השבוע האחרון התחוללה מהפכה בקבוצת הפאר מהבירה הספרדית. אפשר לומר שאפילו שרעידת אדמה אחזה במועדון עם התפטרותו של נשיא הקבוצה, רמון קלדרון, בוויסנטה בולודה. לשחקני ריאל לקח זמן לצאת מההלם אל מול עיני הקהל הביתי בסנטיאגו ברנבאו, אולם לבסוף היא השיגה את שלוש הנקודות, ששומרות על הפער מברצלונה על 12 נקודות.

ריאל, כפי שהיא אוהבת, גרמה לאוהדיה הרבה דפיקות לב, כשג'באד נקונם העלה את אוסאסונה ליתרון (20). הלבנים ניסו לחזור למשחק, אבל עד סיומה של המחצית הראשונה לא כבשו. חמש דקות בתוך המחצית השנייה שלח סרחיו ראמוס כדור לא חזק לאמצע השער, שוער אוסאסונה, רוברטו, שגה קשות והדף לשערו. 14 דקות לאחר מכן גונזלו היגואין גלגל בקלילות משני מטרים אחרי רוחב של אריאן רובן. בדקה ה-82 הכשיל בלם ריאל, פפה, בבירור ברחבה את חואנפראן, אבל השופט פרס בורול הוציא בטעות צהוב לשחקן האורחת. עמוק בתוספת הזמן כבש רובן את השלישי לריאל, אחרי עוד טעות של רוברטו.

אוסאסונה עשתה גם חיים קשים לפני שבוע לברצלונה, שלבסוף ניצחה אותה 2:3, גם הפעם היא הייתה קרובה, אבל זה היה רק כמעט.

אתלטיק בילבאו - ולנסיה 2:3

הרוחיבלנקוס אירחו בסן מאמס את העטלפים, שבוע לאחר הניצחון הענק שלהם בוויסנטה קלדרון על אתלטיקו מדריד 2:3. דויד וייה הימם את הקהל הבאסקי עוד לפני שהוא חימם את כיסאותיו כאשר כבש כבר בדקה השנייה. אבל רבע שעה אחר כך איגור גבילונדו השווה את התוצאה. פרננדו מוריינטס החזיר את היתרון לעטלפים, אך חאבייר מרטינז איזן ארבע דקות לסיומה של המחצית הראשונה.

כשנראה שהמשחק הולך להיגמר כשכל אחת תיקח נקודה, נשרק פנדל לזכותה של הקבוצה הביתית שהטריף את האוהדים. פרננדו יורנטה לקח את הכדור, כבש ויצא כגיבור הגדול של המשחק. הקבוצה מעיר התפוזים ממשיכה לאבד גובה. בשבוע שעבר היא סיימה בתיקו 3:3 עם ויאריאל והפעם היא לא מצליחה אפילו לקחת נקודה. אליפות כבר לא יראו במסטאייה העונה, אבל היא צריכה לחשוב על התברגות בין הארבע הראשונות.


אלמריה - אתלטיקו מדריד 1:1

אתלטי הגיעה למשחק אחרי שני הפסדים ברציפות, אבל גם התיקו מול קבוצת התחתית מדרום ספרד הוא תוצאה רעה עבורם. אוצ'ה קאלו כבש עבור המארחת כבר בדקה ה-6, אבל פלורן סינמה פונגול הישווה כעבור 16 דקות. הקולצ'יונרוס לא ידעו לנצל יתרון של שחקן אחרי שהרנן פז'ראנו מאלמריה הורחק בדקה ה-54 ואבר באנגה ספג אדום בדקה ה-90 ושתי הקבוצות סיימו את המשחק ב-10 שחקנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

ויאריאל - מאיורקה 0:2

לאחר השלישייה שספג במחזור הקודם נגד ריאל מדריד, פתח שוב דודו אוואט בשערה של מאיורקה במשחק הקבוצה בביתה של הצוללת הצהובה באל מדריגל. אחרי 29 דקות של משחק הכניע חואן קאפדוילה את השוער הישראלי, ארבע דקות לאחר מכן ג'וזפה רוסי הכפיל את התוצאה בפנדל. הקבוצה האדומה מהאי ממשיכה להיות שקועה עמוק בתחתית עם 14 נקודות במקום הלפני אחרון. ויאריאל חמישית עם 33 נקודות.

מלאגה - אספניול 0:4

הקבוצה מאנדלוסיה אירחה את הקבוצה מקטאלוניה והמשיכה להשקיע אותה עוד במורד הטבלה. אדריאן לופז (35), אנטוניו אפונו (57), נאביל באחה (85 פנדל) ואלברטו לוקה (90) כבשו את השערים לקבוצה. מלאגה משיגה ניצחון שלישי רצוף ורביעי בחמישה משחקים והיא בדרך הנכונה במעלה הטבלה. אספניול ממשיכה לא לנצח והיא סוגרת עשרה משחקים ללא ניצחון, מאז המחזור התשיעי. בעוד בארסה דוהרת ללא מעצור כלפי מעלה, היריבה העירונית שלה מדרדרת.

רקראטיבו הואלבה - ספורטינג גיחון 0:2

חורחה גרסיה טורה (5 עצמי) ואדריאן (54) קנו לרקרא שלוש נקודות חשובות במאבק שלה נגד הירידה. אחרי פתיחת עונה רעה הקבוצה מאנדלוסיה מתאוששת ומצליחה לטפס במעלה הטבלה.

משחקים נוספים:

ויאדוליד - בטיס 3:1
לוויאדוליד: לואיס פרייטו (22), לבטיס: סיסקו (16), סרחיו גרסיה (62 ו-90).

חטאפה - סנטאנדר 1:0
לסנטאנדר: ניקולה זיגיץ' (25).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully