וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רציתם את פסארלה כמאמן, תקבלו אותו כנשיא

מאמן ריבר פלייט לשעבר, דניאל פסארלה, החליט לרוץ בבחירות הקרובות לכס הנשיאות. "איתי יכולה ריבר לחזור להיות המועדון הגדול בארגנטינה"

מאמנה לשעבר של ריבר פלייט, דניאל פסארלה, החליט לרוץ בבחירות הקרובות שייערכו השנה לנשיאות המועדון. הקיסר משוכנע כי הוא יכול להיבחר עקב אהבת ההמונים הרבה כלפיו.

פסארלה הצהיר כי "איתו יכולה ריבר לחזור להיות המועדון הכי גדול בארגנטינה, זאת על ידי עבודה קשה וארגון. אנחנו יכולים להגיע לכס הנשיאות אם אלו שמאמינים בהחזרת החדווה והתהילה למועדון יצביעו בעדי. אני אומר זאת ורוצה לרוץ לאור התשדורות שאני מקבל מחבריי המועדון ומכותרות העיתונים", הוסיף פסארלה. "אני מאמין שאפשר לעשות שינוי, בגלל זה אני כאן".

השינוי עליו מדבר הקיסר מגיע לאחר שבטורניר האפרטורה האחרון, בעוד היריבה השנואה והגדולה, בוקה ג'וניורס, זכתה באליפות לאחר הדרמה הגדולה בטורניר המשולש, ידעו המיז'ונריוס את העונה הגרועה בתולדותיהם כאשר סיימו במקום האחרון בליגה, בעונה בה התפטר המאמן דייגו סימאונה. כל זאת לאחר שדווקא בטורניר הקודם הצליח סימאונה לזכות בתואר האליפות עם ריבר לאחר ארבע שנים.

סימאונה החליף בתפקיד את פסארלה, שנכשל בו ובגדול. פסארלה הדריך את ריבר בין השנים 2006-2007 והודיע כי אם לא יזכה עם הקבוצה בתואר עד דצמבר 2007 יתפטר, וכך עשה. פסארלה הצהיר בעבר שאהבתו למועדון כה גדולה עד אשר בנו שנהרג קבור עם חולצת המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully