וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 10 שנים: ספורטינג גיחון חוזרת ללה ליגה

ניצחון 0:2 על אייבר סידר לספרדים עלייה לליגה הבכירה לראשונה מזה עשור. גם מלאגה עלתה. באיטליה: לצ'ה חוזרת לסרייה A לאחר שנתיים

לצ'ה העפילה הערב (ראשון) לסרייה A באיטליה לאחר שסיימה בתיקו 1:1 בבית את משחק הפלייאוף מול אליבנולפה. במשחק הראשון ניצחה לצ'ה בחוץ 0:1 ועלתה בזכות ניצחון 1:2 בסיכום שני המשחקים. אלביס אברוסקטו העלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-9, ושער שוויון של פרנצ'סקו רופולו לא עזר לאלבינולפה. לצ'ה חוזרת לליגה הבכירה לאחר היעדרות בת שנתיים והיא תצטרף לנציגות המכובדת של קבוצות דרום איטליה, בסריה A. לצ'ה מצטרפת לבולוניה וקייבו שכבר עלו.

גם בספרד נקבעו הערב שתי עולות חדשות. מדובר במלאגה וספורטינג גיחון שהשיגו ניצחונות במחזור האחרון של הסגונדה, וסיימו במקומות השני והשלישי. מלאגה, גברה 1:2 על טנריפה מצמד של אנטוניו הידלגו הותיק וסיימה שניה. היא חוזרת לליגה הבכירה לאחר היעדרות בת שנתיים. גיחון גברה 0:2 על אייבר משערים של מאטה ביליץ' ולואיס מורן, וסיימה במקום השלישי. גיחון, סגרה העונה עשור בליגה השניה, והיא לא הייתה בלה ליגה מאז 1998. נומנסיה היא זו שסיימה ראשונה, והבטיחה את עלייתה כבר בשבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully