וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יושב ראש ההתאחדות האנגלית בדרך הביתה

לאחר שלא עלו ליורו, סר דייב ריצ'ארדס טוען שריבוי הזרים הורס את הפרמיירליג ופוגע בנבחרת המקומית, ועשוי לאבד את תפקידו בקרוב

בדרך כלל, אנגליה רגילה להפיק שערוריות גדולות ומביכות בתוך טורנירים גדולים. אלא שהקיץ הזה, כשהנבחרת הלאומית אפילו לא הצליחה לעלות ליורו 2008 כדי להביך את עצמה שם, כל שנותר זה לחפש סקנדלים חדשים וחדשות עסיסיות בתוך עולם הכדורגל המקומי. הפעם, האחראי הישיר הוא סר דייב ריצ'ארדס, בהווה יושב ראש הפרמיירליג, ובעתיד, לא ממש ברור.

ריצ'ארדס אמר אמש (שלישי) כי הקבוצות האנגליות פוגעות בעצמן בכך שהן מביאות יותר מדי שחקנים זרים, ולא נותנות מספיק הזדמנויות לשחקני הנוער מהאקדמיות. כמו כן, אמר ריצ'ארדס שהליגה צריכה לכלול 18 קבוצות, ולא 20. ריצ'ארד סקמדור, אחד ממנהלי הליגה, הגיב ואמר שכמות השחקנים הזרים לא פוגעת בנבחרת הלאומית, וזו לא הסיבה שאנגליה לא העפילה ליורו. "הדיעות של דייב ריצ'ארדס לא משקפות את אלה של כלל הפרמיירליג", הוסיף סקמדור.

הדברים של ריצ'ארדס הרגיזו הרבה מיושבי ראש הקבוצות בליגה האנגלית הבכירה, שעשויים לפעול כדי להדיחו מהתפקיד. יושב ראש הפרמיירליג נחשב לאדם צבעוני ומעורר מחלוקת, שמאז שמונה לתפקיד הספיק לריב עם אנשי כדורגל רבים, כולל מישל פלאטיני. למרות שמספר אנשים ברחבי אנגליה מסכימים עם חלק מדבריו של ריצ'ארדס, עושה רושם שאיש המקצוע המעולה, שאף זכה לתואר "סר" על פועלו בתחום, עשוי למצוא עצמו מובטל תוך מספר ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully