וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער הובסה בפתיחת אליפות אירופה דרג ב'

הנבחרת של אורן אהרוני נכנעה 45:81 בקלות לגרמניה וצריכה להתאושש מהר כדי להעפיל לשלב הבא. דניאל דנינו בלט עם 14

תמיר בלאט שחקן נבחרת הנוער. ברני ארדוב
הנבחרת צריכה להתאושש מהר. בלאט/ברני ארדוב

תבוסה צורבת לנבחרת הנוער בפתיחת אליפות אירופה דרג ב', הנערכת בבולגריה. הנבחרת של אורן אהרוני הובסה 45:81 על ידי גרמניה החזקה במשחק הפתיחה בבית ד' ותקווה לתקן את הרושם במשחקים הבאים. מחר מחכה לישראל נבחרת אוסטריה, שניצחה את גאורגיה מוקדם יותר. עוד בבית של ישראל: גאורגיה, אסטוניה ואיסלנד.

ישראל תצטרך להתאושש במהרה אם ברצונה לעלות לשלב שמינית הגמר באליפות, אליו תעפלנה רק השתיים הראשונות בכל בית. כדי לחזור לדרג' א' תזדקק נבחרת הנוער לסיים באחד משלושת המקומות הראשונות באליפות כולה.

לגרמנים לקחו רק כמה דקות עד שפתחו מבערים והובילו בריחה ליתרון דו ספרתי. ישראל הובילה רק פעם אחת במשחק, 7:8 אחרי ארבע דקות ברבע הראשון, אך מכאן ואילך גרמניה הייתה זו ששלטה לחלוטין בנעשה על הפרקט. את הרבע הראשון היא סיימה ביתרון 12:22 והמשיכה לברוח גם ברבע השני.

ישראל הרימה ידיים בעוד הגרמנים ממשיכים לצלוף מכל עבר וההפרש תופח בשיא ל-40 נקודות בתוך הרבע האחרון. דניאל דנינו היה מנקודות האור היחידות בנבחרת והיה היחיד שסיים בספרות כפולות עם 14 נקודות. תמיר בלאט, הבן-של, סיים עם 6 נקודות (3 מ-9 מהשדה, 0 מ-5 משלוש), 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. רועי הובר שאף הוא נחשב לכישרון מבטיח סיים עם 5 נקודות.

רועי הובר שחקן נבחרת הנוער. ברני ארדוב
הפסד כואב. רועי הובר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully