וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביזאר בעולם: צפו ברונאלדיניו חותם על חולצת אוהד שפרץ למגרש

הכוכב החדש של קוורטארו המקסיקנית זכה לגילוי אהדה מפתיע באמצע המשחק, ולאחר מכן כבש בבעיטה חופשית אופיינית. וגם: המוזיאון שרובן מתכוון לפתוח ו"הכפיל" של זלאטן

קוורטארו ממשיכה לדשדש מאז הגעתו של רונאלדיניו, אבל הכוכב הברזילאי לא מפסיק לגנוב את ההצגה בקבוצתו המקסיקנית החדשה. הלילה (בין שלישי לרביעי) הוא היה שותף להפסד 2:1 לאטלס בליגה, והיה חתום על השער המצמק כשכבש בבעיטה חופשית אופיינית בתוספת הזמן. אלא שהרגע שעליו כולם דיברו בסיום הגיע בדקה ה-51, כשאוהד צעיר פרץ למגרש, רץ לעבר רונאלדיניו והגיש לו עט בבקשה שיחתום על חולצתו. הברזילאי לא נראה מרוצה מהמחווה ובעיקר מהתזמון שלה, אבל הוא הסכים לחתום לאוהד הנועז, ושלח אותו אל מחוץ למגרש.

העיתונאי הבולגרי חריסטו חריסטוב דומה מאוד לזלאטן איברהימוביץ', והנה תמונה שממחישה את הדמיון בין השניים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אריאן רובן רוצה לעשות כריסטיאנו רונאלדו, ולפתוח מוזיאון על שמו, שיציג את הישגיו ותאריו לאורך שנותיו ככדורגלן. קשרה של באיירן מינכן ונבחרת הולנד זכה ב-14 תארים בקריירה, והצהיר על רצונו לפתוח מוזיאון שישמש את משפחתו וקרוביו. "תמיד חלמתי לאסוף את כל התארים ולבנות לעצמי מוזיאון", אמר רובן. "יש לי הרבה מזכרות שאני רוצה לשמור ולהציג, שמרתי על הכדור מגמר ליגת האלופות ב-2013 שבו הבקעתי, יש לי את הנעליים מהיורו והמונדיאל, הרעיון הוא לרכז את כל הדברים כדי שלא ייעלמו". איפה יהיה המוזיאון, בהולנד, בגרמניה? מתי הוא ייפתח? רובן לא גילה.

שחקן באיירן מינכן אריאן רובן חוגג זכיה בליגת האלופות. רויטרס
מוזיאון עדיף מבוידעם. רובן וגביע ליגת האלופות/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully