וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הזין. ועוד על הגב

22.1.2007 / 16:28

נער ארגנטינאי רצה לקעקע את סמל קבוצת הכדורגל האהובה עליו על גבו. המקעקע, אוהד של קבוצה אחרת, קיעקע לו זין במקום

אוהד [[כדורגל]] ארגנטינאי הגיש תביעה נגד מקעקע שצייר [[איבר מין]] גברי על גבו, במקום הסמל של קבוצת הכדורגל הנערצת עליו.

התובע, שזהותו לא נחשפה בשל היותו קטין, ביקש קעקוע של סמל קבוצת הכדורגל "[[בוקה ג'וניורס]]" מ[[ארגנטינה]], אבל המקעקע, אוהד של אחת הקבוצות המתחרות, החליט להשתעשע על חשבונו של האוהד הצעיר, שלא יכול היה לראות מה מקעקעים על גבו.

הקורבן הצעיר סיפר לעיתון "טרה ארגניטנה": "לא יכולתי לראות מה מציירים לי הגב כי לא היתה מראה. ראיתי את התוצאה רק כשבאתי הביתה ורציתי להראות להורים שלי את הסמל של בוקה".

דובר של המשטרה אמר, כי "המקעקע הוא אוהד שרוף של אחת מקבוצות הכדורגל היריבות של בוקה ג'וניורס, אז הוא התעצבן כשביקשו ממנו לקעקע את הסמל של הקבוצה והחליט לקעקע זין במקום. זה פשוט לא ייאמן!".

* בינתיים מתכוננות ריבר ובוקה לפתיחת עונת הקלאוסורה. שתי היריבות נפגשו למשחק ידידות, בו ניצחה ריבר 0:2 משערים של רדמאל פלקאו ודייגו גלבאן.

שופט הותקף באליפות דרום אמריקה לנבחרות צעירות

תקרית חמורה ארעה הלילה (בין ראשון לשני) בסיום המשחק בין הנבחרות האולימפיות של ברזיל וצ'ילה, באליפות אירופה לנבחרות עד גיל 20 המתקיימת בפראגואי. שחקני נבחרת ברזיל, שזעמו על החלטותיו של השופט הקולומביאני אלברטו דוארטה, שהעניק לצ'ילה שני פנדלים מפוקפקים, התנפלו על השופט לאחר שריקת הסיום. דוארטה ניסה לשלוף כרטיס אדום לעבר כמה מהברזילאים, כשפתאום הוא מצא את עצמו שרוע על הקרקע, כשהכרטיס עדיין בידו. התקרית הסתיימה בפינויו של דוארטה מהמגרש על ידי 20 שוטרים חמושים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully