וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: טוטו תמוז קילל את אלי טביב בשידור חי

דרמה בסיום הגמר. החלוץ לבעלים: "אפס, זה מה שאתה". טביב: "אני עם הפועל ת"א גמרתי. אבוטבול שלח אליי עבריינים"

ברני ארדוב

לצפייה ישירה בעימות דלגו ל-11:30 דקות בתוך הוידאו

גבירותי ורבותי, תגידו מזל טוב גדול להפועל תל אביב, שנכנסה הערב (שלישי) לספרי ההיסטוריה של הכדורגל הישראלי. המועדון האדום גבר על מכבי חיפה 1:2 בגמר גביע המדינה הודות לשער ניצחון דרמטי של נוסא איגייבור וחגג זכיה ברציפות בגביע הנכסף - הישג בו אף קבוצה אחת בתולדות הכדורגל הישראלי לא יכולה להתגאות. אלא שמיד בתום השריקה לסיום, החלה הדרמה הגדולה באמת.

וואליד באדיר קפטן הפועל תל אביב מניף את הגביע (אמצע). קובי אליהו
חגיגה גדולה, אך הבלגאן רק מתחיל. הפועל תל אביב מניפה גביע/קובי אליהו

אלי טביב: "אבוטבול שלח עלי 30 עבריינים"

כאמור, הדרמה ממש לא הסתיימה בדקה ה-92. מיד בתום המשחק אלי טביב הגיע להתראיין אצל צוות השידור של ערוץ 5, והטיל פצצה ענקית: "הסיפור שלי עם הפועל תל אביב הסתיים.הקהל הזה שהתנהג באלימות כלפי המשפחה שלי. יש לי ילדה בת ארבע. אנשים בתקשורת השמיצו אותי בכל שבת. אני עבריין? מה עשיתי? במה פשעתי? למה כל הזמן מראים את השלטים? התקשורת מוסיפה לזה. הכל התחיל בהסתה מתחילת העונה, גם כשהיינו במקום ראשון. הקהל קילל. התקשורת נתנה קרדיט לשחקנים. סיימנו במקום שני ויכולנו לקחת אליפות אם האוהדים לא היו מתנהגים ככה".

לקראת סיום הראיון הדרמטי של טביב לערוץ הספורט ניגש התקרב לפתע טוטו תמוז לכיוון הפאנל וקילל את הבעלים: "אפס, זה מה שאתה. אתה לא מתבייש?" ניצן שירזי מיד ניגש והרחיק את החלוץ מהמקום. לפני כן, התייחס טביב לטענות לפיהן טרפד את מעברו למונאקו: "הוא אמר שאני בוגד. נתתי את האישור למכירה שלו, ואני לא הייתי קשור לזה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אלי טביב הבעלים של הפועל תל אביב משמאל מתראיין לאולפן ערוץ הספורט. ברני ארדוב
דרמה גדולה. טביב בפאנל של ערוץ הספורט/ברני ארדוב

טביב הוסיף וביקר את האוהדים, איתם היה מסוכסך כבר תקופה ארוכה: "לא יכול להיות שאוהדים שלנו מניפים שלט בו כתוב 'אנחנו אוהדי הפועל ולא אוהדי ישראל'. לא יכול להיות דבר כזה. באים אוהדים ומקללים באמצע הלילה ומפחידים את הילדים שלי. ושירי השואה שהיו? וכתובות הנאצה? אם זה היה בעלים אחר שהיה מגיע להישגים כאלה, התקשורת היתה מפרגנת. כל כך השקעתי, באתי להפועל תל אביב כשהיא היתה בגירעיון של 18 מיליון שקלים. אמנה נאמן עד שיבוא רוכש עם תקציב מינימום. אני סיימתי. אם יש פה רוכש שיבוא, אני נותן לו קבוצה מוכנה, עם שחקנים. יש אוהדי הפועל אמידים ואיש לא פנה אליי".

הבעלים הוסיף והתייחס לסכסוך עם שי אבוטבול וסיפק ציטוטים לא פחות סנסציוניים: "לגבי אבוטבול - יש לו חוזה של 100 אלף דולר לעונה שעשו לפני חמש שנים עם מוני הראל. הוא אמר שהבטיחו לו דברים, אז אמרתי לו לך למוני הראל. הוא יוצא מהמשרד שלי ואחרי חמש דקות נכנסים לשם שלושים עבריינים, מאיימים עליי, שוברים לי את המשרד. ומה עושה התקשורת? נותנת לאבוטבול קרדיט".

שי אבוטבול שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
שוב בעין הסערה. שי אבוטבול/ברני ארדוב

סלים טועמה: "לא ראיתי את משומר על הדשא"

אבוטבול עצמו ישב ביציע הכבוד למשך המשחק כולו, כאשר בסיום ביקש סלים טועמה אישרו מההנהלה האדומה לאפשר לקשר להצטרף לשחקנים על כר הדשא. טביב סירב, ובכל זאת אבוטבול בסופו של דבר ירד לכר הדשא, חגג עם חבריו, ואף היה שותף להנפת הגביע בצוותא עם וואליד באדיר ויגאל אנטבי.

"לא באתי להעביר מסר", הבהיר שי אבוטבול. "גם וואליד ויגאל וכל השחקנים רצו שאניף איתם את הגביע. אין לי מה להתעסק עם מה שאלי אמר, וגם אם יש לי מה להגיד לו, אני אגיד לו בפנים. שכל אחד שיחשוב עם עצמו איפה הוא טעה". על הזכיה עצמה בגביע אמר הקשר: "אי אפשר לתאר את זה במילים, לראות את החבר'ה האלה עוברים עונה כל כך קשה עם כל כך הרבה משוכות בדרך ובסוף מסיימים מקום שני וגביע, זו עונה פנטסטית. זה מועדון גדול וזה יישאר מועדון גדול. השחקנים הם אלה שעשו את העונה הזאת והביאו את הגביע. כל הכבוד להם, הם חבורה של גברים וזה מה שמאפיין את הקבוצה השנה, שכולם ביחד".

סלים טועמה התייחס לטענות של מכבי חיפה לפיהן האדומים המשיכו לשחק למרות שאייל משומר היה שרוע על כר הדשא ובכך נשבר קו הנבדל, ואמר: "לא ראיתי את משומר על הדשא. הם שיחקו והם איבדו והכדור הגיע אליי. אני לא יודע על מה הם מדברים. אנחנו מאופקים קצת בשמחה כי כל מה שקרה בעונה הזאת מוריד קצת".

יגאל אנטבי הוותיק הוסיף: "אושר גדול. להבקיע שער בדקה האחרונה זה הדבר הכי גדול שיש. אני שמח כל כך בשביל שביט אלימלך וניצן שירזי שלקחו את הקבוצה שלהם ככה. עברנו הרבה טלטלות השנה עם הבעלים והקהל. אנחנו שמנו הכל בצד. גם לקחנו מקום שני וגם לקחנו גביע. יש פה שחקנים עם אופי מיוחד".

בתום המשחק נעצרו שני אוהדים בשל הפרת סדר.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

גביע המדינה בוואלה! ספורט

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. קובי אליהו
לפחות השחקנים חגגו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully