וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד גברה 0:3 על הפועל פ"ת, עלתה לשמינית הגמר

וואלה! ספורט

8.2.2012 / 21:34

גביע המדינה: אמברוז (45), לביא (66) וקולה (75) כבשו לקבוצה של יוסי מזרחי, שניצחה ללא תנאי את האחרונה בטבלה

מישהו אמר שמ.ס. אשדוד נמצאת בירידה? אולי בסוג של משבר אפילו אחרי שלושה משחקים ברציפות ללא ניצחון ושער זכות אחד בלבד בארבעה משחקים? הקבוצה של יוסי מזרחי סיפקה את התשובה כשעלתה הערב (רביעי) בקלות לשמינית גמר גביע המדינה לאחר שניצחה בקלות 0:3 את הפועל פתח תקוה במושבה בסיבוב ח'.

אפה אמברוז כבש את הראשון מעט לפני הירידה למחצית בדקה ה-45, אמיר לביא הכפיל בדקה ה-66 ורוג'רס קולה השלים בדקה ה-75. דוד רביבו נפצע באשדוד והוחלף, רמי דואני נפגע אצל המארחת והוחלף אף הוא. לאשדוד זהו ניצחון שלישי משלושה משחקים באצטדיון המושבה, לאחר שניצחה את שתי הפתח תקואיות גם בליגה.

הפועל פתח תקוה אולי חלמה על סוג של סנסציה בגביע, שיצליח לעודד אותה מעט משגרת יומה המפרכת והמתסכלת בליגת העל, אבל לא הצליחה לעשות את זה. המלאבסים, שנמצאים במקום האחרון בליגה אבל חזרו מפיגור 2:0 ל-2:2 מול הפועל חיפה בשבת האחרונה, ינסו עכשיו לפחות לסיים את עונת 2011/12 בצורה מכובדת ולבנות תשתית בריאה לשנים הבאות.

דקה 45: גול! קרן של כחלון הגיעה לאמברוז, שדחק מול שער ריק פנימה. 0:1 למ.ס. אשדוד

דקה 66: גול! לביא בעט כדור חופשי מושלם מ-28 מטר היישר לחיבורים. 0:2 לאשדוד.

דקה 75: גול! רוג'רס קולה ביצע הטעיה יפה, שולח בעיטה חזקה מחוץ לרחבה כדי להעניק לקבוצתו יתרון 0:3, בדרך לניצחון נאה.

הרכב הפועל פתח תקוה: שניר דורי, אייל שן, רמי דואני (אסף בן מוחה, 11), דניאל אדו (גיא צרפתי, 46), אורי כהן, פביאן סטולר, ג'ונתן אסוס, יניב לוזון, מוחמד נאטור, ארמון בן נעים (שחר בלילטי, 75), דומיניק וואסי.

הרכב מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאיא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, אפה אמברוז, ניר ביטון, גדי קינדה (אמיר לביא, 63), דוד רביבו (תמיר כחלון, 18), עידן שריקי (בנצ'ו מושאשווילי, 80), רוג'רס קולה.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully