וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "חלום, זה היה היום הכי ארוך בחיים שלי"

7.5.2014 / 22:35

מאמן קרית שמונה חגג את הזכיה ההיסטורית בגביע: "ייקח זמן לעכל את העונה הזאת". חיימוב: "כמו אליפות". עאבד: "מגיע לנו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

גבירותי, רבותי, קבלו את מחזיקת גביע המדינה לעונת 2013/14: עירוני קרית שמונה. הקבוצה הנפלאה של ברק בכר המשיכה את העונה החלומית שלה כשגברה על מכבי נתניה 0:1 בגמר הגביע, הודות לשער של אחמד עאבד בדקה ה-97, הניפה את הגביע לראשונה בתולדותיה וכיפרה על ההפסד באותו מעמד אשתקד. גם המירוץ למקום השני עדיין לא נגמר, ובקצב הזה, אל תהיו מופתעים אם קרית שמונה תעקוף גם את הפועל באר שבע. איזו קבוצה נפלאה.

"מה יש להגיד? זה הלך קשה, כבר היו לי תסריטים בראש שאולי זה עוד מעט הולך לנו, כמו בשנה שעברה. נתניה נתנו פייט אדיר, היינו פייבוריטים וזה לא קל. זה היה היום הכי ארוך בחיים שלי, אבל כמה שזה קשה, ככה זה מתוק", אמר ברק בכר המאושר בסיום. "זה כמו חלום, ייקח זמן לעכל את העונה הזאת - מקום שלישי, אולי אפילו מקום שני וגביע. זה מדהים. זה התואר שהיה חסר למועדון אחרי אליפות וגביע הטוטו. קשה לתאר במילים מה שהמועדון הזה עושה בשנים שהוא קיים. עכשיו אנחנו רוצים להיות חזירים ולחשוב על המקום השני".

"אני כל כך אוהב את השחקנים שלי ומעריך אותם, אמרתי להם לפני המשחק שלא משנה מה יקרה - אני אוהב אותם, ושהם עושים עונה מדהימה", הוסיף המאמן המאושר. "אף אחד לא ייקח מהם את העונה הזאת. בשנה שעברה לא היינו מנצחים משחק כזה, יש פה חבר'ה ווינרים עם גאווה. אני מקבל מספיק פרגונים וגם איזי, אבל כל הצוות שלי עובד קשה וזה לא מובן מאליו, אני חייב להודות לכולם".

שחקני קרית שמונה חוגגים גביע. ברני ארדוב
מגיע לחבר'ה האלה. קרית שמונה חוגגת/ברני ארדוב

הבעלים איזי שרצקי אמר בסיום: "אני שמח בשביל העיר קרית שמונה, כל המשפחה מאוהבת בעיר הזאת. אני חושב ש-25 אחוז מתושבי העיר הגיעו לרמת גן היום, אין דבר כזה בשום מקום בארץ. אני כל כך אוהב את מה שברק בכר עושה. התלמיד כבר עלה על המורה שלו". שרצקי נשאל האם ויאם עמאשה ימשיך במועדון בעונה הבאה, והשיב: "עמאשה רוצה לחזור למכבי חיפה, אני מאוד כועס עליו. מאוד נפגעתי ממנו. לא רציתי לשחרר אותו".

הקפטן שיר צדק: "אני מאוד שמח, אבל קודם כל רוצה לבקש סליחה מברק בדש על התקרית במשחק האחרון מול מכבי תל אביב. אני מברך אותו ואת איתן טיבי ודן איינבינדר על האליפות. עשינו כאן משהו מדהים. אני שבע שנים במועדון: עליתי ליגה, זכיתי בגביע הטוטו, באליפות, הגעתי לנבחרת. נגענו כאן בכל הפסגות. אני שמח ששמנו את החותמת הזו ולקחנו את כל התארים. יותר התרגשתי לפגוש את שמעון פרס מאשר להניף את הגביע. אני בטוח שבמבט לאחור נבין מה עשינו כאן. אין מאושר ממני".

אגב, בקבוצה ינסו להשאיר את צדק, המבוקש אצל הקבוצות הגדולות, כאשר סעיף השחרור שלו יאפשר לו לעזוב תמורת 600 אלף יורו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
"קשה לתאר במילים מה שהמועדון הזה עושה בשנים שהוא קיים". בכר/ברני ארדוב

כובש השער אחמד עאבד, שהונף על ידי אוהדי הקבוצה מחוץ לאצטדיון עם תום המשחק, אמר: "בסוף החודש אני מתחתן, אז רציתי לעשות קטע עם העניבה לקראת החתונה אחרי הגול. אני שמח שזה קרה. מגיע לנו, עבדנו קשה בשביל הרגע הזה במשך עונה שלמה. עברנו דרך קשה וסיימנו אותה בצורה יפה. יש לי חוזה לעוד שנתיים בקרית שמונה ואשמח להישאר. הכול תלוי באיזי".

גיא חיימוב: "היה משחק קשה. אני שמח שעשינו את זה, זו הרגשה מטורפת ואני שמח שתיקנו את העונה שעברה. כל מה שעשינו העונה - גביע ומקום שלישי - זה כמו אליפות. אי אפשר לבקש יותר מזה. אין ספק שהזמן עובר ואתה רואה את המשחק נע מצד לצד, אתה יכול לקבל גול בכל רגע. אני גאה בקבוצה שנתנה את כל כולה ושמח שעשינו את זה. יש כאן אחדות, כולם ביחד גם בטוב וגם ברע. כל הכבוד לכולם".

דויד מנגה, וובה בראון שחקני עירוני קרית שמונה עם הגביע, משמאל רוג'רס קולה. ברני ארדוב
איזו עונה היסטורית/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully