וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת-מכבי נתניה: "נבוא צנועים, אפשר לעשות את זה"

העולה מהלאומית תיהנה מגיבוי של 10 אלף צופים בחצי גמר גביע המדינה (18:00, ספ' 5 ו-HD). סבע וקניוק יירדו לספסל

רועי דיין מכבי פתח תקוה מול ראדה פריצה מכבי תל אביב. קובי אליהו
יפתח בחוד של מכבי פתח תקוה. רועי דיין/קובי אליהו

מכבי פתח תקוה ערכה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר (רביעי, 18:00, ספורט 5 ו-HD) במסגרת חצי גמר גביע המדינה, מול מכבי נתניה. הקבוצה לא ערכה היום אסיפה טקטית כשייטב לוזון וקובי רפואה מתכננים לשוחח עם השחקנים רק לפני המשחק.

על פי התרגול באימון הערב, צפויים ארבעה שינויים ביחס להרכב שפתח במשחק האחרון. תומר אלבז יחליף את איבן הרצג שאכזב במשחק האחרון ויפתח לצד ניצן דמארי, מרואן קבהא יחליף את גידי קניוק, ויקטור מרעי יחליף את דיא סבע ורועי דיין יחזור להרכב במקום ארפן זנלי. נאור פסר וחגי גולדנברג ימשיכו כצפוי באגפים. כפי שפורסם אתמול, בצוות המקצועי זעמו על סבע וקניוק, שמשלמים את המחיר ויפתחו על הספסל.

במועדון מעריכים שכ-2,000 אוהדים יגיעו למשחק מחר וינסו לדחוף את קבוצתם לגמר ראשון מאז 2001, אז הפסידו 3:0 למכבי תל אביב. האוהדים כבר הכינו תפאורה ושלט ענק במטרה לעודד את השחקנים. "אין ספק שהליגה זה הלחם והחמאה שלנו. בסופו של דבר מאבק הירידה יכריע את גורלנו, ולא השתתפות באירופה, אבל זה מפעל חשוב עם המון כבוד וננסה להגיע לגמר", אמרו במועדון.

אבי לוזון ושינו זוארץ ביקרו באימון היום. כזכור, יו"ר ההתאחדות שהתארח אתמול בהרמת הכוסית המסורתית, אמר לשחקנים: "חייבים להשאיר את הקבוצה בליגה. הגביע זה חשוב לשחקנים, אבל הליגה חשובה לכולם. המועדון בוער ואנחנו חייבים לכבות את האש. תעשו את המקסימום כדי להשאיר את הקבוצה בליגה ולהילחם על המקום בליגת העל".

הרכב משוער: צחי גיגי, נאור פסר, ניצן דמארי, תומר אלבז, חגי גולדנברג, מרואן קבהא, זיטו, לידור כהן, פדרו גלבאן, ויקטור מרעי, רועי דיין.

אוהדי מכבי נתניה. ברני ארדוב
כ-10 אלף צופים יגיעו לרמת גן. אוהדי מכבי נתניה/ברני ארדוב

במכבי נתניה סיימו את ההכנות לקראת משחק חצי גמר הגביע, כשהצפי הוא שכ-10 אלף צופים מנתניה יגיעו כדי לדחוף את הקבוצה. בשבועות האחרונים עקבו בצוות המקצועי של נתניה אחר היריבה מליגת העל, ובמועדון שהבטיח את העלייה לליגה הראשונה מאמינים שניתן להפתיע ולעלות לגמר הגביע לראשונה מאז 1978, אז גם הניפה הקבוצה את הגביע היחיד בתולדותיה.

כהרגלו, המאמן יוסי מזרחי החליף הרכבים בתרגולים השבוע ולא ברור סופית מי יעלה בהרכב, אך נראה שעומר צלישר ורן רול יחזרו להרכב. בחוליית ההגנה קיימת התלבטות בין ליאור ז'אן לבלם עידו לוי שהוכיח את עצמו לאחרונה. "יש פה תחושות טובות", אמר שחקן בנתניה. "מדברים על זה שאנחנו פייבוריטים, אבל זה ממש לא נכון. עם זאת, אנחנו בכושר טוב ובאמת מאמינים שאפשר לעשות את זה . נבוא צנועים ונקווה לגרום לקהל שלנו הרבה שמחה בסיום".

מי שיצפה במשחק הוא סוכנו הניגרי של לארי קאיודה שהגיע לארץ על מנת לקדם את נושא הארכת חוזהו של השחקן. בקבוצה הניגרית הארטלנד מסרבים בשלב זה להשאיל שוב את החלוץ ומוכנים רק למכור אותו.

הרכב משוער: אוהד לויטה, טובראנו פינאס, סביטי ליפנייה, ליאור ז'אן (עידו לוי), אדיר טובול, עומר צלישר, ירין חסן, עומר פרץ (עידן שריקי), ערן לוי, רן רול, לארי קאיודה (עידו אקסברד).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רן רול ערן לוי מכבי נתניה חוגגים. ברני ארדוב
צפוי לחזור להרכב. רן רול, מימין, עם ערן לוי/ברני ארדוב

הסדרי תנועה

מההתאחדות לכדורגל נמסר:

אנו קוראים לאוהדים להקדים ולהגיע לאזור האצטדיון. השערים ייפתחו ב-11:00, מומלץ להשתמש בתחבורה ציבורית. החניה בקרת האצטדיון הינה לבעלי תווי חניה בלבד.

ההתאחדות מעמידה לטובת באי המשחק מערך היסעים. עבור אוהדי הפועל באר שבע ואוהדי מכבי פתח תקווה, החל משעה 16:00 יופעל מערך היסעים מאצטדיון "המושבה" בפתח תקווה לאצטדיון ר"ג. לאוהדים המגיעים מבאר שבע, מפתח תקווה ומאזור הדרום מומלץ להחנות בחניית אצטדיון "המושבה" ולהשתמש בשאטלים אשר ימתינו מול שער 3. בתום המשחק ימתינו השאטלים לאוהדים בחניון דן מול שער 11 של אצטדיון רמת גן.

מערך היסעים לטובת אוהדי מכבי נתניה ואוהדי הפועל קרית שמונה: החל מהשעה 16:00 יופעל המערך מחניית בית העלמין קרית שאול. לאוהדים המגיעים מקרית שמונה, מנתניה ומאזור הצפון מומלץ להחנות בחניית בית העלמין קרית שאול. בתום המשחק ימתינו השאטלים לאוהדים בחניון דן מול שער 11 של אצטדיון רמת גן, ויחזירו את האוהדים לחניון קרית שאול.

רכבת ישראל הקצתה לטובת באי המשחקים רכבות רבות מבאר שבע ומנתניה. פרטים נוספים בדבר שעות ותחנות ניתן למצוא באתר רכבת ישראל.

המגיעים מכיוון צפון מתבקשים על ידי המשטרה להגיע דרך נתיבי איילון עד מחלף רוקח, ומשם להחנות בחניוני גני יהושע, המימדיון, חניון רפידים וחניוני האתלטיקה. הגעה רגלית לאצטדיון תתאפשר על ידי חצייה רגלית מכיוון המימדיון דרך גשר המכבייה.לחילופין, ניתן להיכנס מכיוון מחלף הכפר הירוק, להחנות בחניונים המצויים באזור רמת החייל ולהגיע רגלית לאצטדיון רמת גן.

אוהדים המגיעים מכיוון כביש גהה מתבקשים להגיע דרך מחלף אם המושבות או לחילופין עד מחלף ז'בוטינסקי, ומשם לאזור התעשייה בני ברק לחניוני מתחם הום סנטר. צומת שטרית פינת פנחס רוזן ייסגרו על פי הצורך לתנועה מצפון לדרום עד למועד תחילת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully