וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: הפועל פתח תקוה ברבע הגמר אחרי 0:4 על אשדוד

6.9.2014 / 22:00

האורחים עלו בהרכב משני ונענשו עם שערים של טום בן זקן (60, עצמי), גיא דיין (70 ו-73) ודור כוכב (90). היריבה בשלב הבא: מכבי תל אביב

one

הפועל פתח תקוה השלימה הערב (שבת) את תמונת העולות לרבע גמר גביע הטוטו ועשתה זאת בסטייל עם 0:4 קליל על מ.ס אשדוד. ניר קלינגר, שקבוצתו כבר הבטיחה העפלה לפני המשחק הזה, הציב הרכב משני לחלוטין ושילם על כך עם הפסד, אך הנענשת העיקרית הייתה בית"ר ירושלים שקיוותה לניצחון אשדוד שהיה מעלה אותה לרבע הגמר.

האורחים החזיקו מעמד מחצית אחת עד ששער עצמי אומלל של טום בן זקן אחרי שעה של משחק עשה צמד במושבה. גיא דיין כבש צמד מהיר עם שתי בעיטות חזקות מתוך הרחבה בדקות ה-70 וה-73 ודור כוכב, השחקן המצטיין על המגרש התכבד בקינוח ממש לפני שריקת הסיום. הפועל פתח תקוה, שרצתה מאוד את הכסף של המפעל הזה, תפגוש בשלב הבא את מכבי תל אביב האלופה. אשדוד תשחק ביום שלישי מול הפועל תל אביב.

שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים. ברני ארדוב
חגגו בדרך לרבע הגמר. שחקני הפועל פתח תקוה/ברני ארדוב

עידן בר און המאמן המנצח אמר בסיום: "הצלחנו להכניס קצת כסף למועדון שבאמת זקוק לזה. יחד עם זה אני מאוד שמח על היכולת היום. במחצית הראשונה הכדורים לא נכנסו, במחצית השנייה כן ואני מאוד שמח על זה". על המטרות: "אנחנו לא מציבים מטרות אחרי כל ניצחון ואחרי הפסד".

דויד סולארי בראיון מרגש על החזרה למגרשים

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
דויד סולארי שחקן מ.ס אשדוד. ברני ארדוב
לא בדיוק המשחק שבו הוא קיווה לעשות קאמבק. דויד סולארי/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 1: השופט אלון יפת הוציא את המשחק לעיני כ-800 צופים.

דקה 15: מצב ראשון למארחים. מירקו אורמוש ניסה להעביר כדור רוחב מצד ימין שפגע במגן אשדוד והגיע לגיא דיין שבעט סמוך לקורה והחוצה.

דקה 23: עוד הזמנות טובה לפתח תקוה שמחפשת את היתרון. קובי מוסא פרץ מימין והרים כדור לליאור אסולין שהבעיטה שלו נהדפה לעברו של מירקו אורמוש שבעט שוב משישה מטרים אבל ג'רפי הדף לקרן.

דקה 28: האורחים ניסו להיכנס למשחק עם רחמים צ'קול שהעביר כדור רוחב מצד שמאל ורוס בעט כדור חזק מ-18 מטרים שחמק החוצה.

מייקל טוקורה שחקן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
קרב במושבה. טוקורה מול ישראל ראש/ברני ארדוב

דקה 34: דור כוכב הכניס כדור נפלא לליאור אסולין שמטווח של 12 מטר בעט חזק, אבל ג'רפי השוער השלישי של אשדוד הדף.

דקה 35: שוב ליאור אסולין קיבל הזדמנות אחרי ערבובייה ברחבה אבל בעט החוצה מ-16 מטר.

דקה 40: דור כוכב הגביה מצד ימין לאורמוש שניסה מספרת. הכדור נהדף בסמוך לשער ואת הריבאונד בעט גיא דיין לשמיים.

דקה 48: התקפה מצוינת של המארחים מיד לאחר ההפסקה. דור כוכב הפעלתן קיבל כדור בצד שמאל ומצא את גיא דיין ששבר את מלכודת הנבדל אבל הנגיחה שלו נהדפה על ידי ג'רפי.

דור כוכב שחקן הפועל פתח תקוה מול רחמים צ'קול שחקן מ.ס אשדוד. ברני ארדוב
עשה הרבה צרות בצד שמאל. דור כוכב/ברני ארדוב

דקה 52: איתי אלקסלסי איבד כדור במרכז השדה, אשדוד יצאה למתפרצת מהירה אבל ניב זריהן בעט מ-18 מטר לידיים של קאלה.

דקה 55: הזדמנות נהדרת לאשדוד. דויד סולארי הרים כדור חופשי מצד ימין, גל בראל בעט חזק מהאוויר אבל קאלה הדף. בראל השתלט על הריבאונד ובעט שוב מתוך הרחבה אבל אורמוש הציל מהקו.

דקה 57: הפעם הפועל פתח תקוה קיבל כדור חופשי מצד ימין. גיא דיין הרים וליאור אסולין נגח מצוין לחיבורים אבל ג'רפי התעופף והדף נפלא לקרן.

דקה 60: גול! הפועל פתח תקוה כובשת עם קצת עזרה מהיריבה. קובי מוסא קיבל כדור בצד ימין, היתל ברחמים צ'קול ושלח כדור רוחב אותו דחק טום בן זקן לרשת שלו. 0:1 למלאבסים.

טום בן זקן שחקן מ.ס אשוד. ברני ארדוב
שער עצמי אומלל. טום בן זקן/ברני ארדוב

דקה 64: המארחים לא הסתפקו בשער ויצרו מיד מצב מצוין אחרי שאלקסלסי השאיר בכדור עומק את ליאור אסולין שמצא עצמו לבד מול השוער אבל הקפיץ החוצה.

דקה 70: גול! המלאבסים מבטיחים את הניצחון. דור כוכב פרץ מאגף שמאל והגביה למכז. ליאור אסולין הוריד את הכדור לגיא דיין שהגיע מאחור ובעט לחיבורים.

דקה 73: גול! ההפסד של אשדוד הופך לתבושה. כדור עומק של ריף פרץ מעל כל ההגנה השאיר לבד את גיא דיין שנותר לבדו ומול ג'רפי הפציץ בשמאל לפינה.


דקה 90: גול! דור כוכב התכבד בקינוח אחרי שקיבל כדור עומק משגיב כהן, ניצל חוסר הבנה בין בלם אשדוד לשוער ומקרוב גלגל פנימה. 0:4 מוחץ למלאבסים בסיום.

גיא דיין שחקן הפועל פתח תקוה חוגג. ברני ארדוב
חגג כמו שרק הוא יודע. גיא דיין/ברני ארדוב

הרכבים

הפועל פתח תקוה: קאלה דרשלר, קובי מוסא, אורי פסו, ריף פרץ (שגיב כהן, 84), עמירן שקלים (עומר משאללה, 82), איתי אלקסלסי, מייקל טוקורה, גיא דיין, מירקו אורמוש (מייקל סממה, 79), דור כוכב, ליאור אסולין (דור חוגי, 75)

מ.ס. אשדוד: יואב ג'רפי, טום בן זקן, עידן מקדש, ישראל ראש, רחמים צ'קול, גל בראל, חן נוגן, מיכאל אוחנה (ניב זריהן, 46), דויד סולארי, מישל רוס (מיכאל סירושטיין, 75), טימור אביטן (ירו בלו, 77).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully