וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: מכבי פ"ת ניצחה את מכבי נתניה 2:3

13.8.2011 / 21:20

טל בן חיים העניק למלאבסים ניצחון דרמטי בדקה ה-88, אחרי מחצית שניה הפכפכה וקצבית. הפועל פ"ת - עירוני רמה"ש 1:1

מכבי פתח תקוה שוב הוכיחה הערב (שבת) כי היא מוכנה לפתיחת העונה, כאשר גברה 2:3 על מכבי נתניה והבטיחה את מקומה ברבע גמר גביע הטוטו. קבוצתו של מרקו בלבול שוב הציגה לראווה את הזרים החדשים ג'סטיס וומפור ומריו צארביץ', שהצטיינו בקישור ורמזו כי מרכז השדה של המלאבסים העונה יהיה משובח.

ראובן עטר אמר בסיום: "זה היה סוג של עקיצה. הם באו בהרכב סגור והתמקדו ביציאה למתפרצות. בחצי הראשון סגרנו אותם. לא היינו מדויקים בחלק הקדמי שלנו וזאת אחת הסיבות להפסד".

מרקו בלבול אמר לאחר המשחק: "עלינו שלב. היו לנו רגעים טובים במשחק, נתניה קבוצה מצוינת והשחקנים שלנו גילו אופי ועל כך מגיעה להם הערכה. ציון צמח שחקן כשרוני ולכן הגיע לכאן. אנחנו עדיין צריכים להתחזק ומתמקדים בחיפוש בלם. צריך להלביש על הבסיס הטוב שלנו עוד שחקן או שניים".

אחרי מחצית ראשונה משעממת למדי שהסתיימה ב-0:0, קיבלנו 45 דקות עם קצב מהיר, מעט הגנות ולא פחות מחמישה שערים. ובכל פעם מחדש היתה זו מכבי פתח תקוה שעלתה ליתרון, ונתניה זו שמשווה. בסופו של דבר, שתי דקות לסיום, המלאבסים כבשו שער אחד יותר מדי ולנתניה לא נותר זמן להשוות. בזכות הניצחון הבטיחה פתח תקוה את העפלתה לרבע גמר המפעל, בעוד קבוצתו של ראובן עטר תפגוש את הפועל פתח תקוה למשחק השלמה, אך שתיהן איבדו סיכוי לעלות שלב.

השער הראשון במשחק הגיע בדקה ה-50, כאשר כדור חוץ מהיר של פתח תקוה מהאגף הימני הגיע לג'סטיס וומפור, שהסתנן לרחבה ובעט חזק לרשת הגבוהה. 0:1 למלאבסים ושער יפה של קשר הרכש מקמרון. היתרון לא החזיק מעמד זמן רב, כשבעיטה של פיראס מוגרבי בדקה ה-54 פגעה באסי משיח, שעמד בסמוך ללירן שטראובר, שינתה כיוון ועשתה דרכה אל הרשת. עשר דקות לאחר מכן שוב עלתה פתח תקוה ליתרון, כאשר ציון צמח שלח את ויקטור מרעי, שהגיע לבדו מול מרטינוביץ', ולאחר הדיפה אחת של השוער שעט על הריבאונד וגלגל מול שער ריק פנימה.

נתניה הספיקה להשוות שוב, הפעם מרגליו של אוראל דגני בדקה ה-82, עם בעיטה טובה מ-16 מטרים, אלא שהמילה האחרונה היתה שייכת לטל בן חיים המצוין. החלוץ שהבקיע את שער הניצחון בדרבי בשבוע שעבר שוב הכניע את המשחק, וקבע בדקה ה-88 את תוצאת המשחק. לפתע חסרונו של עומר דמארי לא נראה כל כך משמעותי.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

הפועל פתח תקוה - עירוני רמת השרון 1:1

אחרי שאושרה ממש ברגע האחרון ונשארה בליגת העל, הפועל פתח תקוה סוף סוף חזרה לכר הדשא עם ראש שקט, אך כפי שהיא נראתה הערב (שבת) ב-1:1 עם העולה החדשה מרמת השרון, בהחלט צריכות להיות לה סיבות לדאגה לקראת פתיחת העונה. לגילי לנדאו ושחקניו נותר עוד משחק נגד מכבי נתניה בגביע הטוטו, אך זה יהיה לפרוטוקול בלבד. עד המחזור הראשון בוודאי יקווה לנדאו לבחון את ג'ונתן אסוס, שנותר הערב ביציע.

מנגד, ברמת השרון בהחלט יכולים להיות מרוצים משלושת המשחקים בגביע הטוטו. העולה החדשה נראתה לא רע בכלל לפרקים, וההעפלה לרבע הגמר היא בגדר בונוס למומי זפרן ושחקניו, שמשימתם העיקרית העונה תהיה להישאר בליגה.

האורחת היתה טובה יותר במחצית הראשונה, ולאחר מספר החמצות גם מצאה את הרשת. זה קרה בדקה ה-76, כאשר רמת השרון קיבלה פנדל לאחר הכשלה על אור אוסטוינו ברחבה. ברוך דגו הוותיק דייק מהנקודה הלבנה וקבע 0:1. פתח תקוה יצאה קדימה, ובדקה ה-84 גם היא קיבלה פנדל, לאחר שסמי אליקים הוכשל ברחבה. יניב לוזון כבש את השער הראשון של המלאבסים העונה, וקבע את תוצאת המשחק.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

גביע הטוטו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully