וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: 0:2 למכבי תל אביב על בני יהודה

הצהובים המשיכו במומנטום החיובי והשיגו ניצחון ראשון במפעל. דור מיכה כבש צמד בדקות 37 ו-67, ברק יצחקי החטיא פנדל

נישאת על גלי ההתלהבות מהתצוגה המרשימה מול ז'לייזניצ'אר והאופטימיות לקראת המפגש עם פנאתינייקוס בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית, חזרה הערב (ראשון) מכבי תל אביב לזירה המקומית והשיגה ניצחון ראשון בגביע הטוטו. הצהובים, עם המאמן מוטי איוניר מורחק ביציע ובהרכב משני, עשו את העבודה עם 0:2 על בני יהודה ועלו למקום השני בבית ג'. דור מיכה הצעיר הבקיע את שני השערים בדקות 37 ו-67, והוכיח שלמכבי תל אביב יש ביד יהלום.

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב כובש שער מול בני יהודה. נמרוד סונדרס
שער אלגנטי. מיכה כובש/נמרוד סונדרס

מיכה היה האיש שניהל את המשחק של הצהובים במחצית הראשונה, כשחילק כדורים טובים בעיקר לדיאא סבע, שקיבל הפעם את ההזדמנות בהרכב. גם הקפטן ברק יצחקי פתח, אבל הוא סיים את תפקידו אחרי מחצית אחת במהלכה ראה את דלה איינוגבה עוצר לו פנדל בדקה ה-26, אחרי ספק הכשלה על מיכה ברחבה. 11 דקות לאחר מכן הכישרון הצעיר כבר מצא את הרשת בצורה אלגנטית וסידר לקבוצתו יתרון מוצדק.

הצלה גדולה בסיום המחצית הראשונה של ברק לוי, שוערה בן ה-18 של מכבי תל אביב, בישרה על הצפוי לאחר ההפסקה. בני יהודה, שבניגוד ליריבתה סיימה דרכה באירופה ביום חמישי, הפעילה לחץ כבד על שער הצהובים, אבל לא מצאה את הדרך להכניע את ברק לוי, שסיפק עוד שתי הצלות גדולות מול שלו מנשה.

שחקניו של יוסי אבוקסיס המשיכו להחמיץ, והזכירו במחצית השנייה את מפגן ההחטאות ממשחקי הבית באירופה. החיסרון בסקורר אמיתי ממשיך להיות בעוכריהם. מנגד, מיכה השלים צמד בהתקפה נדירה של הצהובים במחצית השנייה, ונהנה הפעם משגיאה לא אופיינית של איינוגבה. עוד ניצחון נאה למכבי תל אביב.

דור מיכה: "התבגרתי העונה, חובת ההוכחה על הצעירים"

אמיר שלח מאמין שזו תהיה השנה של מכבי תל אביב

מהלך המשחק

דקה 10: קולאוטי הכניס כדור עומק לסבע, איינוגבה יצא לקראתו ואסף את הכדור.

דקה 20: מיכה הפעם היה אמון על מסירת העומק לעבר סבע, אבל פעם נוספת איינוגבה הגיב מהר ושלח את הכדור לקרן. השוער נפגע תוך כדי המהלך, אך טופל והתאושש.

דקה 24: מנשה הגביה כדור חופשי, גלבאן התגנב מאחורי ההגנה ונגח החוצה מחמישה מטרים.

דקה 26: פנדל! עזוז הסתבך עם הרחקת כדור וספק הכשיל את מיכה ברחבה. יצחקי לקח אחריות מהנקודה הלבנה ובעט בחצי גובה, אבל איינוגבה המצוין זינק והדף את הפנדל. עדיין 0:0.

דקה 35: אדרי פרץ יפה בצד שמאל והעביר כדור רוחב, גלבאן איחר מעט ופגש לא טוב את הכדור שנבעט החוצה.

דקה 37: גול! קהת מצא בצד ימין את ורד, שהעביר כדור מדוד לרחבה לעבר מיכה. הקשר הצעיר עבר שחקן אחד ומול איינוגבה שלח באלגנטיות לרשת. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 42: דהן בעט מ-20 מטרים לעבר החיבורים, איינוגבה התעופף והדף לקרן.

דקה 45: מרינקוביץ' יצא למתפרצת באגף השמאלי והעביר רוחב לבלילי, אבל ברק לוי עם הצלה אדירה מנע מהחלוץ להבקיע במצב של אחד על אחד.

דקה 49: התקפה טובה של בני יהודה. בלילי מסר רוחב למנשה, שנכשל מול ברק לוי, שמצידו רשם עוד עצירה נאה.

דקה 50: מבצע סולו של מנשה הסתיים בבעיטה חזקה לשער, שוב ברק לוי הדף נהדר לקרן. משחק מצוין לשוער הצעיר.

דקה 52: מנשה שלח את בלילי לרחבה, השוער שוב מנע שער, אך גם פגע בחלוץ בני יהודה.

דקה 64: אורי כהן הרחיק לא טוב את הכדור, מרינקוביץ' השתלט בקצה הימני של הרחבה ובעט גרוע החוצה.

דקה 67: גול! מיכה קיבל כדור מקהת, התקדם באין מפריע ובעט כדור חלש מ-20 מטרים שאיינוגבה הדף פנימה. טעות לא אופיינית של השוער, 0:2 למכבי תל אביב.

דקה 78: עטר קיבל הזדמנות לכבוש לרשת קבוצתו לשעבר, הפעם איינוגבה היה מוכן.

דקה 89: עטר החליט שהוא חייב להבקיע בכוח, לקח את הכדור לבד ובעט מ-16 מטרים במקום לפרגן לאחד מחבריו. איינוגבה נגע קלות בכדור ושלח אותו לקרן.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, אביב חדד, ניצן אהרונוביץ', כפיר אדרי, חסן אבו זייד, קסטוטיס איבשקביצ'יוס (בן צעירי, 72), שלו מנשה (שלומי לוי, 62), פדרו גלבאן, ננאד מרינקוביץ' (ג'ורג' אמסיס, 83), פיני בלילי (אמיר עגיוב, 62).

הרכב מכבי תל אביב: ברק לוי, עומר ורד, סאבו פאביצ'ביץ', שרן ייני, אורי כהן, רפי דהן (גל אלברמן, 46), רועי קהת, דור מיכה (קלמי סבן, 69), דיאא סבע (אלי זיזוב, 61), רוברטו קולאוטי (אלירן עטר, 46), ברק יצחקי (מוסא קונאטה, 46).

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully