וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: בני יהודה ניצחה 1:4 את מכבי פתח תקוה

הכתומים הבטיחו את ראשות בית ג', שתי הקבוצות עלו לרבע הגמר. הפועל רמת גן ניצחה 3:4 את הפועל פתח תקוה

בני יהודה - מכבי פתח תקוה 1:4

בני יהודה זכתה הערב (שלישי) בראשות בית ג' של גביע הטוטו, כשחזרה מפיגור והביסה במשחק ללא קהל בבלומפילד 1:4 את מכבי פתח תקוה, כאשר שתיהן הבטיחו עוד לפני כן את מקומן ברבע הגמר. האירוע המרכזי בהתמודדות היה פציעתו של רוביל סרסור לאחר שהבקיע בדקה ה-10. פתח תקוה הייתה עסוקה בפציעה המדאיגה של סרסור שככל הנראה סיים את העונה, בעוד מן העבר השני ערך דרור קשטן חילופים טובים במחצית השנייה כשהכניס את איליה יברויאן ופדרו גלבאן שהובילו לניצחון. הארמני כבש צמד, בעוד הקשר הארגנטינאי התכבד בשער האחרון לא לפני שבישל פעמיים.

דקה 10: גול! דווקא אחרי התקפה טובה של בני יהודה והזדמנות של צעירי, היה זה סרסור שהעלה את האורחים ליתרון כשדחק מקרוב אחרי מסירה של מרינקוביץ'. 0:1 למכבי פתח תקוה, אך סרסור נפצע במהלך ונאלץ לצאת עם חשש לקרע ברצועת הברך.

דקה 48: גול! בלדוט מסר קרן קצרה לגלבאן, שבעט כדור חד לרוחב השער. יברויאן התגנב מאחורי הגנת מכבי פתח תקוה וממטר וחצי דחק את אחד השערים הקלים בקריירה שלו. 1:1.

דקה 72: גול! גלבאן פרץ והעביר כדור שניתז מהגנת פתח תקוה לעבר צעירי, שמ-16 מטרים בעט שטוח בשמאל אל הרשת של חתוכה. 1:2 לבני יהודה.

דקה 74: גול! מנשה הגביה מצד ימין, יברויאן התרומם יפה ומחמישה מטרים נגח פנימה והשלים צמד. 1:3 לבני יהודה.

דקה 85: גול! מנשה מצא במסירת עומק את גלבאן, שמול השוער לא התבלבל וקבע 1:4 לבני יהודה.

הרכב בני יהודה: רן קדוש, איציק עזוז, אביב חדד, איבן גארידו, עוז ראלי (נפצע - כפיר אדרי, 28), קסטוטיס איבשקביצ'יוס, לירוי צעירי, אמיר עגיוב (פדרו גלבאן, 46), אסי בלדוט (שלו מנשה, 70), פיני בלילי (עמרי אפק, 46), משה ביטון (איליה יברויאן, 46).

הרכב מכבי פתח תקוה: צליל חתוכה, חגי גולדנברג (נפצע - דייויד בקל, 80), ניצן דמארי, תומר אלבז, דורי אלברמן, רועי בקל, מרואן קבהא, אסי משיח, נבוישה מרינקוביץ' (גידי קניוק, 46), דובב גבאי, רוביל סרסור (נפצע - סאמח מרעב, 13, אור בוז'ו, 85)

הפועל פתח תקוה - הפועל רמת גן 4:3

אולי זה המשחק שיוציא את הפועל רמת גן לדרך חדשה? הקבוצה של שלומי דורה, שנועלת את טבלת הליגה והפסידה את חמשת משחקיה האחרונים, נהנתה מיום מוצלח של שחקני ההתקפה וערב חלש של שוער הפועל פתח תקוה תום קשתי, וניצחה 3:4 במשחק רב שערים וחסר חשיבות בבית ג' של גביע הטוטו. הבולגרי קרום ביבישקוב שב להרכב רמת גן לאחר הרחקה והיה חתום של שער ובישול, כשגם הצעירים אורי ביבי ולירון דיאמנט כבשו. יובל נעים עלה בהרכב משני מול האקסית, ויקווה שבליגה יימשך המומנטום מהניצחון על בית"ר ירושלים בטדי.

דקה 2: גול! קרן של רמת גן פגעה בראשו של אקסברד, הכדור הטעה את קשתי ונכנס פנימה. 0:1 להפועל רמת גן.

דקה 30: גול! אקסברד כיפר על השער העצמי, כשחטף כדור מבואנדיה ואיזן את התוצאה עבור הפועל פתח תקוה, 1:1.

דקה 33: גול! רמת גן שוב ביתרון, הפעם בלי עזרה משחקני היריבה. ביבי הצעיר התכבד בשער, אחרי בישול של ביבישקוב. השופט התלבט אם לאשר את השער, אך בסופו של דבר 1:2 לרמת גן.

דקה 43: גול! ביבישקוב, שבישל את השער השני 10 דקות קודם לכן, הקשית מעל קשתי לאחר מסירה של טלקיסקי. 1:3 להפועל רמת גן.

דקה 54: גול! המחליף גיא לוי סחט פנדל אותו ניצל קדוסי שעלה גם כן מהספסל שתי דקות קודם לכן. פתח תקוה מצמקת ל-3:2.

דקה 69: גול! בעיטה של אזולאי נשמטה מידיו של השוער האורח, ועל הריבאונד עט תורג'מן שקבע 3:3.

דקה 73: גול! דיאמנט בעט מזווית קשה מצד ימין, הכדור שלו עשה דרכו לשער והשוער קשתי הדף פנימה. 3:4 לרמת גן.

הפועל פתח תקוה: תום קשתי, אייל שן (ישראל זגורי, 61), אור בן חמו, תום סעדון, יגאל אנטבי (ניסן אלקלעי, 52), ירדן חתוכה, אור פישביין (עדן וינשטיין, 72), שלומי אזולאי, אלון תורג'מן, מוחמד נאטור (גיא לוי, 52), עידו אקסברד (אוהד קדוסי, 52).

הפועל רמת גן: איתי ארקין (אלירן אוחיון, 68), חי בן לולו, פאבלו בואנדיה, יקיר שינה, תמיר בן עמי (חזי דילמוני, 65), קלאודיו ריברו, גל לוי, קרלוס צ'קאנה, אורי ביבי (אלי לוי, 46), דימיטאר טלקיסקי (לירון דיאמנט, 46), קרום ביבישקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully