וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: הפועל ר"ג ניצחה את הפועל פ"ת 0:2

טופוזאקוב וטלקיסקי פתחו ועזרו לשלומי דורה לרשום ניצחון ראשון בגביע הטוטו. צ'קאנה (15) ודיאמנט (88) כבשו

אחרי שני הפסדים בתוצאה זהה (3:1), הפועל רמת גן יש ניצחון ראשון בגביע הטוטו. הקבוצה של שלומי דורה גברה בוינטר 0:2 על הפועל פתח תקוה. דורה קיבל חיזוק בדמותם של אלין טופוזאקוב ודימיטאר טלקיסקי הבולגרים הוותיקים ובהרכב מלא, הקבוצה שלו הראתה שגם לה יש למכור. הפועל פתח תקוה, מנגד, נותרה ללא ניצחון (תיקו ושני הפסדים) ועם שער זכות אחד בלבד בשלושת משחקי גביע הטוטו.

דורה ניצל את המשחק לבחון את החלוץ הבולגרי קרום ביבישקוב, שמקווה להיות הזר החמישי בקבוצה. מנגד, אלי מחפוד אמנם חסר את ג'ונתן אסוס המורחק ואת אור בן חמו וישראל זגורי, אבל יש לו לא מעט סיבות לדאגה. נכון לעכשיו, הקבוצה שלו לא נראית מוכנה לליגה.

המארחת היא זו שעלתה ליתרון בדקה ה-15. בן עמי הגביה למרכז, ביבי הגיע ראשון ובישל ליקיר האוהדים, צ'קאנה, שירה פנימה. גם אחרי השער המשיכה רמת גן ללחוץ. צ'קאנה (23) היה קרוב לשני בנגיחה והנבחן ביבישקוב רשם החמצה גדולה כעבור שלוש דקות.

פתח תקוה הייתה קרובה לשוויון בפתיחת המחצית השנייה כשקדוסי בעט לקורה מזווית קשה. דודו ביטון ניסה גם הוא בנגיחהף אך לא מצא את המסגרת. בהמשך, המשחק דעך כששני המאמנים מרבים בחילופים, כיאה למשחק גביע הטוטו. שתי דקות לסיום פרץ דיאמנט המחליף לרחבה והרים את הרשת. 0:2 גדול לרמת גן.

הרכב הפועל רמת גן: איתי ארקין, חי בן לולו, פאבלו בואנדיה, אלין טופוזאקוב, תמיר בן עמי, וובה בראון (אלי לוי, 61), אורי ביבי (עמית קמחזי, 54), קלאודיו ריברו (יקיר שינה, 85), דימיטאר טלקיסקי, קרלוס צ'קאנה (אופיר חיים, 82), קרום ביבישקוב (לירון דיאמנט, 74).

הרכב הפועל פתח תקוה: וויליאם אמאמו, אור פישביין (ניסן אלקלעי, 46), עמנואל מתיאס, דניאל אדו, עמירן שקלים, גיא צרפתי (מוחמד נאטור, 74), ג'וניור ויסה (רפי דהאן, 69), גיא דיין, אלון תורג'מן, דודו ביטון, אוהד קדוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully