וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: 0:2 למכבי על הפועל בדרבי הפתח תקוואי

צמד של דובב גבאי העניק למכבי פ"ת 0:2 על הפועל פ"ת בגביע הטוטו. אסוס הורחק (32). בני יהודה - הפועל ר"ג 1:3

המחזור השני בבית ג' יצא הערב (שבת) לדרך עם דרבי חם בין הפועל למכבי פתח תקוה. בשל העובדה שאיצטדיון האורווה נהרס, שתי הקבוצות קיוו להשיג ניצחון יוקרתי באיצטדיון רמת גן. כרגיל בדרבי של אם המושבות, התפתח משחק חם, ייצרי וסוער שהניב כרטיס אדום לקפטן הפועל ג'ונתן אסוס ושני שערים של חלוץ מכבי דובב גבאי, שהעניק לקבוצתו של פרדי דוד ניצחון 0:2 על הכחולים של אלי מחפוד.

במשחק המקביל קיוו בני יהודה והפועל רמת גן להשיג ניצחון ראשון העונה, והזהובים אכן השיגו זאת. צמד של הנבחן פאבל קומולוב ושער של אסי בלדוט העניקו 1:3 לזהובים, כששער של וובה בראון העניק לאורדונים שווין זמני.

הפועל פתח תקוה - מכבי פתח תקוה 2:0

אחרי שסיימה בשבוע שעבר הפועל פתח תקוה ב-1:1 נגד בני יהודה, קבוצתו של אלי מחפוד קיוותה להשיג ניצחון ראשון העונה, ולשמח את האוהדים עם ניצחון בדרבי הראשון של העונה. תקוות וציפיות לחוד, ומציאות לחוד. היה חם מאוד באיצטדיון רמת גן, וגם האווירה בדרבי הייתה חמה, ובסיומו הייתה זאת מכבי פתח תקוה שניצחה 0:2. הכחולים של אלי מחפוד שלטו במגרש, הכתיבו את הקצב והגיעו למספר רב של מצבים, אבל מי שהיה החד בשה היה חלוץ מכבי דובב גבאי, שצמד שערים שלו קבע את תוצאת המשחק. הפועל פתח תקוה סיימה את המשחק בעשרה שחקנים לאחר שהקפטן שלה ג'ונתן אסוס הורחק בדקה ה-32 על ידי השופט שי שטרית. מי שפותח בשער הפועל הוא אוסטין אג'ידה זאת לאחר שבמועדון החליטו לשחרר את וויליאם אמאמו.

במכבי פתח תקוה חגגו בשבוע שעבר את הניצחון הראשון העונה, שהגיע נגד הפועל רמת גן אחרי שנבוישה מרינקוביץ', טל בן חיים ומרואן קבהא הצעיר התעללו באורדונים, ולמרות ששחקניו של פרדי דוד יודעים שהמשחק הזה הוא עדיין לא אינדיקציה למה שתוליד העונה הקרובה, ניצחון בדרבי תמיד מוסיף ביטחון למועדון.

המחצית הראשונה הייתה בשליטת הפועל, שהגיעה למספר מצבים, אולם התוצאה נותרה מאופסת בשל יכולתו הטובה של שוער מכבי איבן מאנצה. ככל שנקפו הדקות המשחק הפך חם ואגרסיבי, ובדקה ה-32 שלף השופט שי שטרית צהוב שני ובעקבותיו כרטיס אדום לג'ונתן אסוס. הרחקתו של קשר הפועל גרמה לכעס רב בשורות ספסל הקבוצה ולאחר דין ודברים בין שטרית לחבר הנהלת הפועל תומר סיני, הורחק גם האחרון. עד לסיום המחצית ניסתה הפועל להבקיע, אך מאנצה השאיר את התוצאה לאחר 45 דקות משחק.

הפועל שלטה גם בפתיחת המחצית השנייה, אך דובב גבאי ניצל חוסר ריכוז בהגנת הכחולים וכבש צמד מהיר בדקות 53 ו-59, שהעלה את קבוצתו ליתרון מבטיח. עד לסיום הגיעו שחקני הפועל למספר מצבים אך לא מצאו את הרשת, וירדו מנוצחים.

דקה 4 - צרפתי הרים מאגף ימין, ודודו ביטון נגח מתוך תיבת החמש, אך שוער מכבי פתח תקוה איבן מאנצה הדף והציל את קבוצתו מספיגה מוקדמת.

דקה 10 - גיא דיין הרים משמאל, וקדוסי, חופשי ברחבה, בעט וולה אך מאנצה הדף, ומנע שער מהפועל.

דקה 15 - כדור חופשי של מכבי הגיע למרואן קבהא, שבעט חלש מחמישה מטרים ונעצר על ידי אג'ידה.

דקה 32 - כרטיס אדום לקפטן הפועל ג'ונתן אסוס. השופט שי שטרית שלף לעברו את הצהוב השני (הראשון נשלף בעקבות התקוטטות עם סנסוני), לאחר שניסה לתקל את סנסוני.

דקה 34 - חבר הנהלת הפועל תומר סיני הורחק על ידי השופט שטרית לאחר שטען כי האדום לאסוס לא מוצדק וכי שיפוטו מוטה לטובת מכבי.

דקה 38 - מאנצה הדף היטב כדור חופשי של גיא דיין.

דקה 45 - עמירן שקלים בעט היטב והכדור עבר בסמוך לקורת שערה של מכבי.

דקה 53 - גול! מכבי פתח תקוה ניצלה חוסר ריכוז בהכנת הכחולים, וההתקפה המתפרצת הסתיימה במסירה של סנסוני לדובב גבאי, שמול אג'ידה גלגל פנימה וקבע 0:1.

דקה 59 - גול! מכבי עלתה ל-0:2 אחרי שגל כהן מסר בטעות לדובב גבאי, שנכנס לרחבה ללא הפרעה ובעט כדור שטוח שחלף בין ידיו של אג'ידה וחדר פנימה.

דקה 60 - מאנצה השמיט כדור ברחבה, המחליף אלון תורג'מן בעט אך החטיא את מסגרת שערה של מכבי.

דקה 71 - מתפרצת של מכבי הסתיימה במסירה של קבהא לגבאי, שהיה חופשי ברחבה, אך הפעם אג'ידה הצליח לעצור את הבעיטה.

הרכב הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, עמירן שקלים, דניאל אדו, גל כהן, עמנואל מתיאס, גיא דיין, גיא צרפתי (אלון תורג'מן, 58), ג'וניור ויסה, ג'ונתן אסוס, דודו ביטון, אוהד קדוסי.

הרכב מכבי פתח תקוה: איבן מאנצה, אורי אוזן, דרקו לובריץ', ניצן דמארי, אלירן דנין, רועי בקל, מרואן קבהא, סבסטיאן סנסוני, נבויסה מרינקוביץ', טל בן חיים, דובב גבאי.

בני יהודה - הפועל רמת גן 1:3

בשבוע שעבר דרור קשטן ושחקניו סיימו ב-1:1 נגד הפועל פתח תקוה והפעם הם העלו הילוך בהכנות לפתיחת העונה, כשבעוד שבועיים צפוי להם מפגש זהה במחזור הראשון של העונה נגד רמת גן. קשטן העלה הרכב כמעט זהה לזה שפתח נגד פתח תקוה, פרט להכנסתו של החלוץ הנבחן פאבל קומולוב, וקבוצתו נראתה טוב יותר כשניצחה 1:3 בסיום. הנבחן קומולוב כבש צמד שוודאי תרם למעמדו בעיני הצוות המקצועי.

רמת גן תהיה חייבת להציג יכולת גבוהה יותר אם ברצונה לא לשחזר את ההפסד במשחק הפתיחה של הליגה מול הזהובים. האורדונים היו מוטרדים השבוע בעיקר מכותרות העיתונים, שמדברות על פרשיות שאינן קשורות לכדורגל, אך למרבה השמחה מבחינתם כל החוזים של שחקני הרכש עברו בבקרת התקציבים והמאמן שלומי דורה יכול להיות רגוע בהיבט הזה, אחרי שבשבוע שעבר הוא נאלץ לעלות עם הרכב שכלל שחקני נוער. ברמת גן עדיין עושים מאמץ לחזק את הקבוצה בצמד הבולגרים, אלין טופוזאקוב ודימיטאר טלקיסקי, וההפסד לבני יהודה הוכיח כי הסגל הנוכחי חייב תוספת כוח.

בני יהודה שלטה במחצית הראשונה והגיעה למספר מצבים אותם לא ניצלו איליה יברויאן והחלוץ הנבחן פאבל קומולוב. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, אולם בשנייה הקהל המועט בבלומפילד כבר רעה את הרשת זזה. בני יהודה עלתה ראשונה ליתרון משער של קומולוב בדקה ה-55, אולם יתרונה לא החזיק מעמד הרבה זמן משום ששבע דקות לאחר מכן השווה וובה בראון בבעיטה מחוץ לרחבה. אבל זה היה היום של הנבחן קומולוב, שבדקה ה-79 הקשית נפלא מעל שוער הפועל רמת גן איתי ארקין, השלים צמד והחזיר את היתרון לזהובים. רמת גן קרסה, ובדקה ה-82 כבש המחליף אסי בלדוט בבעיטה חופשית וקבע את תוצאת המשחק 1:3.

דקה 7 - איבשקביצ'יוס הכניס כדור עומק נפלא לנבחן קומולוב, שהתקדם לתוך הרחבה ובעט, אך ארקין יצא טוב והדף לקרן.

דקה 21 - מנשה הרים כדור מאגף שמאל, יברויאן נגח משמונה מטר החוצה.

דקה 39 - עוז ראלי סובב בעיטה חופשית מ-25 מטר למשקוף והחוצה.

דקה 41 - קומולוב חטף כדור מהגנת רמת גן, נכנס לרחבה ושוב נכשל באחד על אחד עם ארקין, שהצליח להדוף.

דקה 50 - פספוס נוסף של הזהובים. יברויאן פרץ לרחבה, חלף על פני שני שחקני הגנה אך במקום לבעוט ניסה למסור לקומולוב והגנת רמת גן הרחיקה את הכדור.

דקה 55 - גול! בני יהודה עלתה ליתרון 0:1. אדרי הגביה לרחבה, עומרי אפק הוריד קטנה למרכזה, יברויאן ניסה להשתלט אבל קומולוב הקדים את כולם ומשבעה מטר בעט לרשת הגבוהה.

דקה 62 - גול! אלי לוי הרים כדור לרחבת בני יהודה, דיאמנט מסר לאופיר חיים, שהשאיר את הכדור לוובה בראון, שהגיע מאחור ומ-20 מטר נעץ את הכדור שטוח פנימה. 1:1.

דקה 79 - גול! בני יהודה החזירה לעצמה את היתרון ועלתה ל-1:2 כשהמחליף צעירי הכניס כדור שחלף על פני כל הגנת רמת גן, קומולוב השתלט עליו והקשית נפלא מעל ידיו של ארקין.

דקה 82 - גול! 3-1 המחליף אסי בלדוט בעט נפלא ברגל שמאל בעיטה חופשית מ-28 מטר, סובב לחיבורים וארקין אפילו לא זז. 1:3 לזהובים.

דקה 90 - בלדוט הגביה לרחבה ויברויאן נגח היטב, אך ארקין הדף לקרן.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, אביב חדד (דין מורי, 84), כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, חסן אבו זייד, עמרי אפק (לירוי צעירי, 71), שלו מנשה (אסי בלדוט, 63), איליה יברויאן, פאבל קומולוב.

הרכב הפועל רמת גן: איתי ארקין, חי בן לולו, פאבלו בונדיאה, יקיר שינה, תמיר בן עמי, אלי לוי (לידור כהן, 82), קלאודיו ריברו, גל לוי (קרלוס צ'קאנה, 63), וובה בראון, לירון דיאמנט, אופיר חיים (ליאור בקשי, 90).

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully