וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר חתם לשלוש שנים, ברדה: "נקבל אותו בזרועות פתוחות"

9.7.2015 / 9:12

החלוץ חתם רשמית על חוזהו, הקפטן פירגן ודיבר על המעבר שלו למרכז המגרש: "בן שחקן מצוין, אני חושב שהתחזקנו בקיץ הנוכחי. אני עוד לומד את התפקיד החדש שלי". בוקרה לא צפוי לחתום, פערים עם איינבינדר

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

ביום שאחרי הסיכום המתוקשר עם בן שהר, בהפועל באר שבע רשמו את השחקן לליגה האירופית והוא יוכל לשחק מול פ.צ תון השוויצרית בשבוע הבא. הבוקר (חמישי) החלוץ חתם רשמית על חוזהו וישחק בקבוצה בשלוש השנים הקרובות. בצל ההחתמה הזאת, התעוררו לא מעט שמועות לפיה השחקנים הבכירים במועדון אינם מרוצים מההחתמה בשל סיבות כלכליות. השחקנים דחו את הטענות, ונראה שאם לחלק מהם יש סיבה לדאגה היא בכלל קשורה למערך שתרגל המאמן במחנה, שישאיר לא מעט שחקנים בכירים על הספסל.

כך או כך, הקפטן אליניב ברדה דיבר הבוקר על החיזוק החדש, ואמר לוואלה ספורט: "מדובר בחיזוק טוב מאוד. בן שהר שחקן מצוין, חבר לנבחרת, אנחנו נעזור לו להצליח והוא יעזור לנו. נקבל אותו בזרועות פתוחות. תמיד טוב שיהיה עוד שחקן טוב בקבוצה. אני חושב שהתחזקנו בקיץ הנוכחי. רוב הסגל שלנו נשאר, הצטרפו שחקנים בנקודות שבהן היינו צריכים חיזוק. עכשיו חובת ההוכחה היא עלינו. כדי לדעת אם החיזוק עבד או לא, נצטרך לחכות עד סוף העונה. עכשיו אפשר לדבר, אבל את זה אני פחות אוהב. נוכיח את החיזוק על המגרש".

ברדה סיכם את מחנה האימונים בפולין כשאמר: "היה מחנה מצוין, עבדנו קשה והתגבשנו. אנחנו מתחילים ללמוד את השיטה והדברים שהמאמן דורש, אני מאמין שחזרנו לארץ טובים יותר ומגובשים". ברדה תופקד במחנה כקשר במרכז השדה, ומשתלב בשיטת ה-4:3:3 של בכר. על כך הוא אמר: "אני משחק בעמדה טיפה יותר 'נמוכה' מאשר בעונה שעברה. אני עוד לומד את התפקיד. בעיקרון, אני נהנה גם בתפקיד הזה ובכל תפקיד אחר שיצטרכו אותי. הקבוצה היא מעל הכל, וזה חשוב לי".

ברדה דיבר על השילוב עם ברק בכר וההכנות לקראת המשחק מול תון, שייערך בעוד כשבוע בטדי: "עדיין מוקדם, אנחנו עם הצוות רק שבועיים, אבל כבר עובדים בצורה יסודית ויוצאת מן הכלל. אנחנו מתכוננים ומכוונים כרגע הכל למשחק הראשון מול תון. יש כאן צוות יוצא מן הכלל שיכין אותנו למשחק. השבוע נראה וידאו ונלמד את תון בצורה יסודית. מדובר בקבוצת חזקה מאוד, עם מאמן שהתקדם ועזב לבאזל וצריך לקחת בחשבון גם את החלפת המאמנים. נעשה הכל כדי להשיג תוצאה טובה".

ומה לגבי רכש נוסף? במועדון יקבלו היום החלטה סופית לגבי אלכסנדר דוידוב, שכבר נמצא במגעים מתקדמים עם הפועל כפר סבא. שיחה נוספת נערכה עם דן איינבינדר אך כרגע יש פערים כספיים גדולים. השחקן דורש כ-230 אלף דולר לעונה - בהתאם לשכרו במכבי תל אביב. לגבי הקשר אילן בוקרה, בעקבות חילוקי דעות עם השחקן, הנטייה כרגע היא לא לצרפו לסגל. ככל הידוע, בוקרה לא מעוניין לחתום בהפועל באר שבע אם זו תצרף שחקן נוסף לקישור, ובכך יהפוך למעשה לשחקן שולי בסגל.

שחקן הפועל באר שבע, בן שהר. קובי אליהו
מתרגל למדים החדשים. שהר/קובי אליהו
שחקן הפועל באר שבע, בן שהר, עם שלומי ארבייטמן ובן ביטון. קובי אליהו
שהר עם ביטון וארבייטמן/קובי אליהו

מאור בוזגלו עם בדיחה לסיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully