וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ססאר מנדיונדו: "המטרה העיקרית שלנו היא זכייה בתואר האליפות"

הפועל תל אביב פתחה רשמית את העונה במסיבת עיתונאים חגיגית. המאמן: "מדובר בעידן חדש עבור המועדון". כבירי: "יש לנו סבלנות, גם אם זה ייקח זמן. רייכרט? אנחנו לא פונים לשחקנים תחת חוזה". הרוש: "מרגיש כאילו עליתי לבוגרים, רוצה להוכיח את עצמי מחדש"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב ערכה הערב (רביעי) את מסיבת עיתונאים הרשמית לרגל פתיחת העונה. האדומים הגיעו לנקודת הזמן הנוכחית בפנים שונות כמעט לחלוטין לעומת העונה שעברה. אמיר כבירי התבשר היום שההתאחדות לכדורגל אישרה את העברת זכויות הניהול לידיו, הצוות המקצועי עבר מהפכה וכך גם סגל השחקנים.

הפועל תל אביב מינתה את ססאר מנדיונדו למאמנה וזה הביא עמו חברי צוות נוספים מספרד. ההנהלה התחלפה ועד היום הקבוצה החתימה לא פחות מ-14 שחקנים חדשים, כשהבולטים ביניהם הם אריאל הרוש ושני הזרים הרומנים מיחאי פינטילי וקלאודיו בומבה. מנגד, שחקנים רבים עזבו את הקבוצה או קיבלו הודעה שהם לא בתכניות, ביניהם שי אבוטבול ששיחק כל חייו במדים האדומים וישראל זגורי שלא הצליח להצדיק את החתמתו לפני שנתיים.

בהפועל תל אביב מקווים שהשינוי גם יביא להתעוררות אצל האוהדים ומרוצים מקצב צבירת המנויים, לאחר שאתמול נמכר המנוי ה-5,000 בתוך כשבוע.

שחקני הרכש של הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
התחדשו. שחקני הרכש של הפועל תל אביב/יוסי ציפקיס

"עדיף לעשות ואז לדבר", אמר הבעלים אמיר כבירי. "בחודשים האחרונים עבדנו בשקט. הייתה לנו אסטרטגיה מתוכננת וידענו בדיוק מה אנחנו עושים. אפשר להגיד שמדובר במועדון חדש לגמרי. אני מאמין שבטווח הארוך נצליח להגיע ליעדים שלנו. הגענו כדי לנצח ולהביא הישגים, מדובר הרי בהפועל תל אביב. יש לנו סבלנות, גם אם זה ייקח שנה-שנתיים. אנחנו פה כדי להישאר".

הבעלים הוסיף: "אני מאמין מאוד במועדון הזה. יש לו פוטנציאל אדיר ברמה השיווקית והכלכלית. הגיע הזמן שמישהו יעשה עם זה משהו. החלטתי שאני רוכש 30 אחוזים מהמועדון, בשלבים מאוחרים יותר אולי ארכוש את שאר האחוזים. המטרה שלנו העונה היא לחזור ולשחק כדורגל שמח, כדורגל שהאוהדים יהנו לצפות בו. אין לנו מטרות מוגדרות. כמובן שאנחנו רוצים להגיע הכי גבוה. אם יהיו חריגות מהתקציב, אשלים זאת בעצמי. מועדון בונים בכמה שנים, לא בשנה. בן רייכרט? הוא שחקן של מכבי תל אביב ואנחנו לא פונים לשחקנים תחת חוזה".

"אנחנו מאושרים מאוד להיות פה", אמר המאמן ססאר מנדיונדו. "כמו הבעלים, אני מעדיף לא לדבר, אלא לעשות. אני מודה למועדון, לאוהדים ולשחקנים על היחס החם שקיבלתי מהרגע שהגעתי לארץ. מדובר בעידן חדש עבור המועדון, אנחנו מרגישים את זה. אנחנו רוצים וצריכים להחזיר את הפועל תל אביב למעלה. המטרה העיקרית של כל קבוצה היא כמובן לזכות באליפות, זו המטרה שלי".

עוד אמר הספרדי: "לא היו לי הצלחות כמאמן ראשי כי מעולם לא שימשתי כמאמן ראשי. היו לי הצלחות כעוזר. גם ז'וזה מוריניו התחיל בדרך הזו, ועכשיו התור שלי".

עוד באותו נושא

ההתאחדות אישרה: זכויות הניהול בהפועל תל אביב הועברו לאמיר כבירי

לכתבה המלאה
אריאל הרוש שחקן הפועל תל אביב עם איאד אבו עביד. יוסי ציפקיס
עברו לאדום. איאד אבו עביד עם אריאל הרוש/יוסי ציפקיס

"אני השחקן הראשון שחתם בהפועל תל אביב, זה כבוד בשבילי", אמר אריאל הרוש. "אני שמח מאוד שהגעתי לפה. נבנה פה משהו לאורך זמן, לא משהו לטווח קצר. כבירי והצוות שלו עובדים בשקט ובמקצוענות וזה משמח. אני מרגיש כאילו עליתי לבוגרים ואני רוצה להוכיח את עצמי מחדש. עברתי עונה לא פשוטה ואני מגיע בשיא המוטיבציה".

השוער הוסיף: "דרך הפועל תל אביב אוכל לעשות את הקפיצה הגדולה שלה חיכיתי כל השנים. עד עכשיו כששיחקתי בבית"ר ירושלים ובמכבי נתניה אף פעם לא כיוונו גבוה והיו בעיות כאלו ואחרות. זה לא היה נראה כמו שזה נראה פה. הייתה גם בעיה עם הקהל, כששני שחקנים מוסלמים הגיעו. זה לא משנה, אנחנו בסך הכול בני אדם והדת כלל לא משנה. עשיתי בשכל כשיצאתי להגנתם. בית"ר היא כבר היסטוריה".

"אמיר כבירי לקח את התפקיד מתוך אהבה עזה לתפקיד", אמר יו"ר עמותת האדומים, בארי בן זאב. "אוהדי הפועל תל אביב מודים לו על הרצון הטוב. הקבוצה נמצאת כיום במקום אחר מבחינה כלכלית ומקצועית, וישנן תוכניות רבות לעתיד הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully