וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: עלי חטיב ואנס דאבור חתמו, עומר פרץ קיבל הצעה רשמית

10.6.2015 / 6:05

שני שחקני רכש ראשונים למאמן טל בנין וליואב כץ. הקשר יחזור לקבוצה וישחק תחת בנין בפעם הרביעית, המגן הצעיר חתם לשלוש שנים. דני עמוס ודראגן צ'ראן מחכים להחלטתו של הבעלים

one

עלי חטיב ואנס דאבור חתמו בהפועל חיפה והם שני שחקני הרכש הראשונים של הקבוצה לעונה הבאה. חטיב, ששיחק תחת טל בנין בחיפה בעבר והיה גם במכבי נתניה ואחי נצרת, חוזר לכרמל למרות הצעה שקיבל גם מבני סכנין. הקשר סיכם את תנאיו לפני כמה ימים, אך רק הלילה (שלישי) אישר הבעלים יואב כץ את החוזה סופית. השחקן אמר: "אני נרגש לחזור הביתה, לקבוצת נעוריי ולקהל הכי תומך בארץ. אני משוכנע שהשנה נצליח יחד לקחת את הקבוצה קדימה".

דאבור ישמש כמגן השמאלי של הקבוצה לאחר שחתם לשלוש שנים. הוא החל את העונה שעברה במכבי נתניה, אך בינואר חזר לאחי נצרת וכעת בחיפה מאמינים שיוכל לעשות את הפריצה שלו.

בחיפה הגישו הצעה רשמית גם לעומר פרץ, במטרה לצרפו כמגן הימני. פרץ צפוי להגיש הצעה נגדית וייפגש גם עם ראשי מכבי נתניה, שמעוניינים להשאירו אצלם. בחיפה ינסו לסגור את עסקת דני עמוס, כאשר מה שמפריד בין הצדדים כרגע הוא העובדה שיואב כץ רוצה לדעת בוודאות שעירוני קרית שמונה לא תדרוש עבורו כסף.

שחקן נוסף איתו המו"מ מתקדם הוא הסרבי דראגן צ'ראן, שכבר הביע נכונות לחזור וכעת הדברים תלויים בהסכם כספי עם כץ. פיראס מוגרבי יצטרך להחזיר תשובה בימים הקרובים להצעה של הפועל חיפה, שמוערכת בכחצי מילון שקל לעונה.

עלי חטיב שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
חוזר לכרמל. חטיב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully