וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמוני איקנדה שוחרר מהפועל תל אביב

28.12.2014 / 16:39

הבלם/קשר הניגרי עמד בפני ועדת משמעת ושוחרר באופן רשמי על ידי איל ברקוביץ', בעקבות הראיון שהעניק לוואלה! ספורט ובו טען: "אסי דומב השפיל אותי, אין לי מה לחפש כאן"

הרמוני איקנדה שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
סוף הדרך. הרמוני איקנדה/ברני ארדוב

קשר הפועל תל אביב, הרמוני איקנדה שוחרר היום (ראשון) מהמועדון. כזכור, בשבוע שעבר שלח איקנדה באמצעות סוכנו, משה הר אדיר, בקשה להשתחרר מהקבוצה, אך נדחה. לאחר מכן ולתדהמת הקבוצה, תקף השחקן את המאמן אסי דומב בראיון בוואלה! ספורט שבו הביע את רצונו לעזוב את הפועל וכתגובה הקבוצה השעתה אותו מידית מכל פעילות.

היום נערכה לשחקן ועדת משמעת שבסופה החליט המנהל המקצועי, איל ברקוביץ, לשחרר את הניגרי מהקבוצה. בהפועל תל אביב איחלו לשחקן בהצלחה. סוכנו מסר בתגובה: "אנחנו מודים לאיל ברקוביץ שנתן להרמוני את האפשרות לשחק בהפועל תל אביב ומאחלים להם בהצלחה בהמשך העונה".

כזכור, איקנדה, ששיחק 90 דקות בכל אחד מ-12 משחקי הליגה הראשונים של העונה, אמר לוואלה! ספורט: "אני כועס מאוד על אסי דומב. הוא מרשה לעצמו לדבר אלי כמו שהוא לא מרשה לעצמו להתייחס לאף אחד. הוא צועק עלי ומשפיל אותי, ואם אנשים לא מאמינים לי הם יכולים לשאול את גילי ורמוט, שלא פעם היה עד לסיטואציה כזו".

עוד הוסיף: "אחרי שעשינו טעויות, אסי דומב בא אליי ואמר לי שאני לא מוכשר מספיק בשביל לשחק בהפועל תל אביב. אני לא מוכשר? שיחקתי עם רונאלדיניו, סיידורף ופירלו במרכז המגרש במילאן, ואסי דומב יגיד לי שאני לא מספיק מוכשר? אז אם ככה למה הוא מכריח אותי להתאמן ולשחק כשאני פצוע וחולה? איפה נשמע דבר כזה שאני מבקש לנוח בגלל פציעה ומכריחים אותי להתאמן ולשחק?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully