וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעשו את ההבדל: 5 שחקנים לשים לב אליהם באליפות אירופה לנוער

הכוכב הגדול של גרמניה ואולי של האליפות כולה, השוער שינסה להביא לסרביה עוד תואר, הכישרון הבולגרי שערך בכורה בגיל 15, היורש של ראול מיירלש בפורטוגל והיהלום הזעיר של אוסטריה. חמישה שחקנים שכדאי לשים לב אליהם באליפות אירופה לנוער

שחקן נבחרת הנוער של גרמניה, יוליאן ברנדט. GettyImages
נקנה ב-350 אלף יורו, יימכר במיליונים. ברנדט/GettyImages

יוליאן ברנדט (גרמניה)

בן 18 בלבד וכבר הספיק לרשום 12 הופעות בונדסליגה, 2 שערים ו-3 בישולים בחצי השנה האחרונה. באייר לברקוזן רכשה את הקשר-חלוץ מוולפסבורג תמורת כ-350 אלף יורו בינואר האחרון וכשהיא תמכור אותו היא תעשה רווח של מיליונים. באנגליה סיפרו שכשלברקוזן זכתה בשירותיו, היא הקדימה את צ'לסי שמאוד חשקה בו. גם ליברפול גילתה עניין רב ובשורה התחתונה מדובר בכישרון שמככב בפנקסים של אריות היבשת מזו תקופה ארוכה. ברנדט צפוי לתפוס את המקום באחת מהכנפיים של נבחרת גרמניה ולעשות הרבה כאבי ראש למגינים שמולו. גרמניה מועמדת לזכייה והקשר-חלוץ שנהנה לשחק באגפים ולחדור לרחבה שוב ושוב, נראה כמו מועמד בכיר לתפיסת תואר "שחקן הטורניר".

פרדראג ראיקוביץ' (סרביה)

שוער הכוכב האדום בלגרד נחשב לאחד מכדורגלני העתיד של הכדורגל הסרבי ולמי שעתיד לעמוד בין הקורות של הנבחרת הבוגרת במשך שנים ארוכות. הופעה אחת בינלאומית כבר יש לו, במשחק ידידות נגד קולומביה באוגוסט 2013. בן כמה הוא היה אז? עוד לא 18. ראיקוביץ' עמד בשער של נבחרת סרביה שזכתה באליפות בשנה שעברה וזה לא התואר היחיד של השחקן בן ה-18, שמתנשא לגובה של 1.91 מטר. הוא הניף את הגביע הסרבי עם יגודינה ב-2013, נבחר לספורטאי הצעיר של השנה במולדתו ואחרי שעבר לכוכב האדום בקיץ האחרון, זכה איתה באליפות. אם סרביה תצליח לאיים על התואר בפעם השנייה ברציפות, זה יהיה הרבה בזכות השוער הפנטסטי שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
תומאש פודסטבסקי, שחקן נבחרת הנוער של פורטוגל. GettyImages
לא השחקן הכי נוצץ בפורטוגל, אבל בוודאי אחד מהברגים החשובים. פודסטבסקי/GettyImages

תומאש פודסטבסקי (פורטוגל)

אם השם נשמע קצת "לא פורטוגלי", זה לא במקרה. פודסטבסקי נולד בפורטו להורים ממוצא פולני וההתאחדות במולדתם כבר לוטשת עיניים ומקווה שביום מן הימים היא תצליח לשכנע אותו לייצג את הנבחרת הבוגרת של פולין. הקשר המרכזי בן ה-19 עדיין לא ערך בכורה בקבוצת הבוגרים של פורטו, אבל היום הזה לא רחוק. בבית משווים אותו לראול מיירלש והמנהיגות שלו זיכתה אותו בסרט הקפטן של הנבחרת. הוא יהיה השחקן שינווט את המשחק הפורטוגלי, הוא יציג הרבה אנרגיות ואגרסיביות ולמרות שהוא לא הכוכב הכי נוצץ בסגל של הליו סוזה, הוא בהחלט אחד מהברגים החשובים בו.

שחקן נבחרת הנוער של אוסטריה, סשה הורבאת (אדום), מול ריקו פרייסלינגר, נבחרת הנוער של גרמניה. GettyImages
יהיה אמון על הניצוץ והדמיון של אוסטריה. הורבאת באדום/GettyImages

סשה הורבאת (אוסטריה)

הקשר ההתקפי בן ה-17 יהיה זה שאמון על החלק היצירתי של נבחרת אוסטריה. 164 סנטימטרים של יכולת אישית מזהירה, דריבל משובח וראיית משחק. הורבאת נחשב לאחד מהפוטנציאלים הגדולים ביותר של הכדורגל האוסטרי שנמצא במגמת התפתחות בעיקר הודות לנדידת הכשרונות בגילאים מאוד צעירים לגרמניה. אלא שהוא עדיין בבית, משחק באוסטריה וינה וצובר דקות משחק. בעונה החולפת הוא שותף ב-12 משחקים - כמות מצוינת לשחקן שעדיין לא חגג יום הולדת 18, ובנוסף סיפק כמה הופעות מצוינות בליגת האלופות לנוער, שם כבש שער אחד ובישל 4 נוספים בבית שכלל את זניט סנט פטרסבורג, פורטו ואתלטיקו מדריד.

שחקן נבחרת הנוער של גרמניה, יוליאן ברנדט, מול אנטוניו ווטוב, נבחרת הנוער של בולגריה. GettyImages
קיבל את החולצה מספר 10 שהייתה שייכת לאליל האוהדים חריסטו יובוב. ווטוב מימין/GettyImages

אנטוניו ווטוב (בולגריה)

הקשר ההתקפי של אודינזה, כבש את השני נגד צ'כיה (0:2) בשלב העלית, הבקיע מהנקודה הלבנה נגד איטליה (1:1) והיה אחד מהאנשים המרכזיים שהביאו את בולגריה לעלייה שנייה בלבד לאליפות אירופה מאז 1986. ווטוב שמתופקד בדרך כלל מאחורי החלוץ בשיטת 4:2:3:1, עשה בכורה בלבסקי סופיה בגיל 15 ו-307 ימים ועד ינואר האחרון, אז היה בן 17 וחצי, הספיק להוית משותף ב-35 משחקים בכל המסגרות. בנוסף, הוא קיבל החולצה עם הספרה 10 שהייתה שייכת לפני כן לאליל האוהדים חריסטו יובוב. בינואר אודינזה שילמה כמיליון יורו ורכשה אותו. בולגריה נחשבת לאנדרדוג בבית ב' והיא זקוקה לווטוב במיטבו כדי להפתיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully