וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לב סקוריש העפיל לגמר אליפות העולם לנוער

24.7.2014 / 22:20

הקופץ במוט עבר גובה של 5.20 מטר, תוצאה שהספיקה לו להשתלב בין 12 האתלטים שיקפצו בגמר שייערך בין שבת לראשון

לב סקוריש קופץ במוט ישראלי. ברני ארדוב
הישג יפה. סקוריש/ברני ארדוב

אמנם רק שני נציגים ישראלים התייצבו לאליפות העולם לנוער באתלטיקה שנערכת ביוג'ין, ארצות הברית, אבל עד כה אחד הנציגים במשלחת המצומצמת עושה חיל: הקופץ במוט לב סקוריש העפיל לגמר אחרי שעבר גובה של 5.20 מטר, שני סנטימטר פחות משיאו האישי, והוא יתייצב יחד עם עוד 11 קופצים לגמר שיתקיים בלילה שבין שבת לראשון (00:30, שעון ישראל).

סקוריש, חניכו של קופץ העבר אלכס אברבוך, קבע את שיאו האישי לפני כחודש וחצי (5.22), וכעת הוא התקרב אליו בתחרות שבה הוא הראה הרבה אופי. התחרות מבחינתו החלה עם 4.85 מטר, רף אותו הוא עבר בניסיון השני. לאחר מכן סקוריש ניסה לעבור גובה של 5.00 מטר והצליח גם כן רק בניסיון השני.

התחרות נמשכה, וסקוריש הראה הרבה ביטחון בקפיצה החמישית שלו בתחרות בגובה 5.10 וצלח את הרף הזה כבר בניסיון הראשון. כשהרף עלה ל-5.20, הישראלי כשל בשתי הקפיצות הראשונות, וכשהוא עם הגב אל הקיר ויודע שהוא עלול לסיים את התחרות, סיפק סקוריש קפיצה מצוינת והצליח במקום שבו מרבית יריביו התקשו. בסך הכול תשעה קופצים עברו 5.20 מטר, מה שמבטיח לנו קרב מעניין מאוד בגמר.

מחר (שישי, 22:45) ייכנס למעגל התחרויות מטיל הכידון אלן פרבר, שיאן ישראל לנוער ששיאו האישי הוא 69.98 מטר. נכון להיום הוא מדורג במקום ה-25 מבין 31 מטילי כידון שיתייצבו לתחרות המוקדמות בשתי קבוצות, ומהם רק 12 יעפילו לגמר.

אלן פרבר מטיל הכידון. טיבור יגר,
מחר גם הוא ייכנס לעניינים. פרבר/טיבור יגר
  • עוד באותו נושא:
  • לב סקוריש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully