וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ראשל"צ עדיין מושלמת בליגה

האדומים מעיר היין הביסו את חולון 28:39 ועלו למאזן 0-7. רמה"ש גברה על נס ציונה. בשבת: שתי ישראליות באירופה

המחזור השביעי בליגת הכדוריד יצא היום (שישי) לדרך באופן חלקי, כאשר שני משחקים נדחו בשל השתתפותן של מכבי ראשון לציון ומכבי תל אביב במפעלים האירופיים בשבת. מכבי ראשון לציון תארח (17:00, שידור ישיר בספורט 5) את קראסנודר הרוסית בגביע ההתאחדות האירופית, כשהיא חייבת ניצחון בהפרש של חמישה שערים ומעלה כדי לעלות לשלב הבא. מכבי תל אביב תארח (20:00) את אנקרהספור הטורקית בגביע האתגר, ותנסה למחוק פער של שבעה שערים כתוצאה מההפסד בטורקיה.

מי שממשיכה לשלוט בליגה הישראלית היא הפועל ראשון לציון, ששמרה היום על מאזן מושלם אחרי שגברה 28:39 על מ.כ חולון, והיא מובילה את הליגה במאזן של שבעה ניצחונות משבעה משחקים. אחרי 20 דקות ראשונות צמודות יחסית, הצליחו שחקניו של סער פרנקל לברוח למארחים מחולון, וזאת למרות היעדרותם של דניס זכארוב וטל הרשקוביץ' הפצועים. חולון החטיאה לאורך המשחק 5 פנדלים, ובמחצית השניה האדומים מראשון לציון כבר טיילו. בויאן בוטוליה וגיא כהן הובילו את המבקיעים של ראשון לציון עם 8 שערים כל אחד, עידן מימון הוסיף 6. ניסים פלאח כבש 5 שערים לחולון.

עירוני רחובות עלתה למאזן מרשים של 2-4 אחרי שגברה בביתה 18:21 על נועלת הטבלה הפועל אשדוד. האשדודים עוד הובילו 6:7 במהלך המחצית הראשונה, אלא שרחובות תפסה את ההובלה עוד לפני ההפסקה ולא איבדה אותה שוב. אמי צ'וקואמיקה הוביל את המבקיעים של רחובות עם 8 שערים, גלורי אופור כבש 6 לאשדוד. ביום שני הקרוב תתארח רחובות אצל בני הרצליה במשחק השלמה מהמחזור השישי, בעוד שאשדוד תארח את מכבי תל אביב.

גם א.ס רמת השרון השיגה ניצחון ביתי חשוב אחרי שגברה על א.כ נס ציונה 22:25. נס ציונה עדיין לא השיגה ניצחון העונה והיא מסובכת בתחתית עם מאזן זהה לזה של אשדוד, תיקו וחמישה הפסדים. במאני טיים של המשחק נס ציונה כבר הובילה 19:21, אבל ארבעה שערים רצופים של רמת השרון סגרו עניין. טלה דדה הצטיין ברמת השרון עם משחק ענק שכלל 13 שערים, ניב יסקולקה כבש 7 שערים לנס ציונה. רמת השרון תתארח ביום שלישי אצל האלופה מכבי ראשון לציון במשחק השלמה מהמחזור השישי.

א.ס סביון שכבר ניצחה פעמיים העונה לא יכלה בביתה לבני הרצליה, שגברה עליה 22:28. סביון פתחה מצוין והובילה 1:5 אבל הרצליה חזרה לעצמה מהר מאוד ותפסה את ההובלה עוד במחצית הראשונה. ולדימיר זיאק הוביל את בני הרצליה עם 9 שערים, עידן יעיש הוסיף 7. סטפן בירטלן כבש 7 שערים לסביון.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully