וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד רשמה הפסד שני במשחקי ההכנה, בלאט: צריכים עוד זמן

הקאבס, ששיחקו בלי לברון ג'יימס, נכנעו 96:92 לגריזליס, המאמן דיוויד בלאט יודע: "אנחנו ממש זקוקים לימים האחרונים של קדם העונה כדי להתאמן ולהתחבר"

- מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
יש עוד מקום לשיפור/AP

קליבלנד רשמה הלילה (בין רביעי לחמישי) הפסד שני במשחקי ההכנה שלה, כשנכנעה 96:92 לממפיס. מארק גאסול קלע 16 נקודות לגריזליס, קוסטה קופוס קלע 8 מה-13 שלו ברבע האחרון, והקאבס, ללא לברון ג'יימס שקיבל מנוחה, מסיימים את משחקי ההכנה שלהם במאזן 2:5.

קיירי אירווינג קלע 16 נקודות לקליבלנד, דיון ווייטרס הוסיף 15, קווין לאב קלע 12, ג'ו האריס קלע 10. "אנחנו עדיין לומדים אחד את השני, זה לא תהליך מהיר", אמר שון מריון, בעוד אירווינג הוסיף ש"ללא ספק היו לנו כמה רגעים טובים הלילה, אבל יש עוד הרבה דברים שנוכל לשפר. אנחנו פשוט צריכים לדבר בינינו יותר. התקשורת תהיה דבר חשוב מאוד עבורנו".

דיוויד בלאט לא התרגש מההפסד, שבמהלכו אירווינג, ווייטרס ולאב שיחקו רק מחצית אחת: "קדם העונה ממש לא נגמרה מבחינתנו. נותר לנו עוד שבוע לאימונים ולהתחבר, וכדי לתקן דברים, וממש ממש לרדת לעומק של דברים ולהתכונן לתחילת העונה. אנחנו אחת הקבוצות היחידות שנותרו להן שבעה או שמונה ימים להתכונן בגלל המסע הבינלאומי שלנו, וננצל את זה לאימונים, כי אנחנו באמת זקוקים להם".

עוד תוצאות הלילה:
ל.א לייקרס - פורטלנד 86:94
סן אנטוניו - אטלנטה 117:107
מילווקי - מינסוטה 110:91
ניו יורק - וושינגטון 100:103
בוסטון - ברוקלין 86:100
אורלנדו - יוסטון 90:89

קווין לאב, קליבלנד קאבלירס, מול מארק גאסול, ממפיס גריזליס. AP
לאב מול גאסול/AP
שון מריון, קליבלנד קאבלירס, מול וינס קרטר, ממפיס גריזליס. AP
מריון מול קרטר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully