וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "אני יודע שבלאט ואני נגיע לוויכוח"

כוכב הקאבס בהתבטאות יוצאת דופן: "רק בדרך הזו נוכל להתפתח. אתה לא מגדיר את עצמך במהלך זמנים טובים, אלא בזמנים רעים". בארה"ב כבר מנתחים: "כשבלאט יאבד את הראש, לברון יהיה שם כדי להתעמת איתו"

צילום ועריכה: נועם אשל

בווידאו: הצצה להשתלבות של דיוויד בלאט בקליבלנד

לברון ג'יימס בטוח שהפיצוץ עם דיוויד בלאט בוא יגיע בשלב כזה או אחר. לדבריו, רק ככה קליבלנד יכולה להיות טובה יותר. מי שנבחר ל-MVP ארבע פעמים ויחגוג יום הולדת 30 בדצמבר התראיין ל"דה ניוז הראלד" והתבטא לגבי היחסים הצפויים לו עם המאמן הישראלי.

"כל יום זה תהליך למידה", אמר לברון. "אתה צריך לעבור משהו כדי לייצר חיבור. אנחנו חייבים להפסיד במשחקים שהיינו צריכים לנצח אותם. אנחנו חייבים להגיע לוויכוח רק כדי ללמוד האחד את השני. אני יודע שזה יקרה. זו הדרך היחידה שאנחנו נוכל להתפתח. אתה לא מגדיר את עצמך במהלך זמנים טובים, אלא בזמנים הרעים".

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
"אתה צריך לעבור משהו כדי לייצר חיבור". לברון ג'יימס/GettyImages

בארצות הברית כבר ממהרים לפרש את הדברים של לברון: "זו בחירה מעניינת של מילים עבור אחד הספורטאים המסוקרים אי פעם. לברון הגיע לסדרת הגמר כמעט חצי תירסר פעמים בקריירה שעדיין נמצאת בניצנים שלה. בלאט הוא המאמן הראשון אי פעם שהגיע לליגה ללא שום ניסיון ומגיע לסיטואציה שבה הוא מגיע לקבוצה שצריכה לעמוד בסטנדרטים גבוהים. על כל מייק בראון לא מנוסה, יש אריק ספולסטרה מנוסה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

והאם הדברים הללו ילחיצו את בלאט? הפרשן מארק ווינריך סבור: "אפשר לטעון שהדברים של לברון יפעילו לחץ מיותר על מאמן רוקי, אבל אני חושב שזה יעשה בדיוק דבר הפוך. כשבלאט יאבד את הראש, לברון יהיה שם כדי להתעמת איתו, אבל הדבר החשוב הוא שהם צריכים לעבוד יחד. זה יהיה מעניין לראות מה יקרה כשהקאבס ייקלעו לרצף הפסדים העונה. אין שום סיבה שהקבוצה לא תוכל לנצח 55 משחקים. אם הם לא יעשו את זה, בלאט יכול להיות הראשון שיילך משם".

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
"אפשר לטעון שהדברים של לברון יפעילו לחץ מיותר על מאמן רוקי". בלאט/GettyImages

אגב, לפני הניצחון על שיקגו בלאט אמר שהמטרה שלו היא לשחק כמה שיותר זמן עם לברון ג'יימס, קווין לאב וקיירי אירווינג יחד על הפרקט כדי שיתרגלו לשחק זה עם זה. הטריו הנוצץ של קליבלנד עומד במרכז ההתעניינות בקבוצה, אבל מבחינת לברון המשחק הקבוצתי הוא מעל הכול. "אנחנו לא שלושת הגדולים, אנחנו קבוצה", אמר קינג ג'יימס, "אנחנו 15 הגדולים".

עוד באותו נושא

דיוויד בלאט: "קיבלנו הצצה לא רעה לאיך שניראה העונה"

לכתבה המלאה

"היה לי קיץ שקט", אמר בלאט בלשון סגי נהור בראיון ל-nbacoaches.com. "כולנו צריכים לשדר מחויבות ומקצועיות לשחקנים, זה נותן להם ביטחון, וזה מראה לאוהדי ה-NBA שכולנו מקצועיים ושמים לב לפרטים, וזה המסר. אני מאמן חדש ב-NBA, יש לי עוד הרבה ללמוד, אני מקשיב הרבה, המורים הכי טובים שלנו הם המאמנים האחרים, וזאת אחת הדרכים שלי להתכונן לעונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully