וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאלאס: "גל מקל עשה צעד ענק אל הבטחת המקום בסגל"

בתקשורת האמריקאית טוענים כי יכולתו של הרכז הישראלי צפויה להשאיר אותו במועדון. קרלייל מאושר: "גל משחק יוצא מהכלל"

גל מקל דאלאס מאבריקס. AP
היכולת שלו מול קליבלנד שימחה את מאמנו. מקל/AP

"גל מקל עשה צעד ענק נוסף אל עבר הבטחת המקום בסגל הסופי של דאלאס", כך נכתב היום (שבת) בעיתון הטקסני 'סטאר טלגרם'. כזכור, הישראלי השני ב-NBA היה אחד ממספר מועמדים להיחתך מהסגל של המאבריקס, שצריך להצטמצם בימים הקרובים מ-16 שחקנים ל-15, כשמקומו של צ'רלי וילנואבה נראה מובטח. ביחד עם מקל, גם ריקי לדו וברנארד ג'יימס מעומדים להיחתך.

אולם מקל מרשים מאוד בימים האחרונים את ריק קרלייל, וכך גם עשה במשחק שהתקיים בלילה שבין שישי לשבת, בו סייע לדאלאס לנצח את קליבלנד 102:108. הרכז עלה לפרקט לראשונה 4:21 דקות לסיום, ביתרון 92:97, וסייע לקבוצתו להגדיל את הפער, ולשמור עליו עד הסיום. מקל סיים את המשחק עם שלוש נקודות (שלשה גורלית 54 שניות לבאזר), הוסיף שני אסיסטים יפים ושימח את מאמנו.

ריק קרלייל מאמן דאלאס. Lm Otero, AP
שופע מחמאות לישראלי. קרלייל/AP, Lm Otero

"גל משחק יוצא מהכלל", אמר קרלייל בסיום. "הוא עשה עבודה מצוינת ברבע האחרון מול אינדיאנה בשבוע שעבר וגם הפעם. היו לנו כמה שחקנים פצועים והוא בא ונתן שני אסיסטים וקלע שלשה גדולה שלמעשה גמרה את הסיפור. הוא מראה הרבה חוצפה על הפרקט, הוא ביצע כמה מהלכים ממש בסיום שעון הקליעות - מהלכים קריטיים - שמאוד הרשימו אותי". הרכז עצמו נשאל כיצד נכנס כל כך חד אחרי משחק שלם על הספסל, והשיב: "זה התפקיד שלי להיכנס ולשחק היטב, אז אני שמח שעשיתי את זה. זה לא קל, אבל זו חלק מהעבודה. אני מנסה להכין את עצמי פיזית ומנטלית אפילו כשאני על הספסל הרבה זמן, ואני שמח שעשיתי את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully