וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "עם לברון האחריות כבדה, אבל העבודה קלה"

לפני היציאה של קליבלנד למחנה האימונים, דיוויד בלאט מדבר על יחסיו על לברון ("מצפה שזה יילך חלק") ועל הפגישה הראשונה שלהם. צפו בראיון

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. Darko Vojinovic, AP
מבחינה תקשורתית, הוא כבר מוכן. בלאט/AP, Darko Vojinovic

לקראת היציאה למחנה האימונים הראשון שלו ב-NBA, מאמן קליבלנד דיוויד בלאט טוען שהוא ולברון ג'יימס מתואמים ורואים עין בעין את המטרות של הקבוצה. הקאבס ערכו אירוע צדקה מסורתי במגרש הגולף באוהיו, ובלאט התראיין בפני חבורה של עיתונאים וסיפר מעט על הציפיות לעונה ועל המפגש הראשון שלו עם לברון.

"אני חושב שללברון ולי יש אותה מטרה, וזה לעשות משהו מיוחד עבור קליבלנד קאבלירס ומדינת אוהיו. אנחנו מתואמים, עם אותה חשיבה לטווח ארוך, ואני מצפה שהדברים יילכו חלק.

"אני חושב שבכל הנוגע ללברון, מה שהפך אותו לשחקן גדול זה חוכמת הכדורסל שלו. הוא מבין היטב את המשחק, מה נדרש ממנו, אז אם כבר - זה הופך את העבודה שלי להרבה יותר קלה. אולי האחריות כבדה יותר, אבל העבודה קלה מהבחינה של הצורך ללמד אותו מה לעשות ומה לא לעשות".

בלאט סיפר על הפגישה החמה הראשונה שלו עם ג'יימס, כשהוא ביקר אותו על סט צילומים בניו יורק לסרט בבימויו של ג'אד אפאטו. בלאט ציין שהיה שם עם בנותיו, ורק רצה להגיד שלום לשחקן החדש שלו ולא להפריע, "אבל לברון הזמין אותנו לטריילר שלו. ראינו אותו משחק, והוא עשה עבודה לא רעה. אחר כך כל המשפחה שלו וכל המשפחה שלי ישבנו ביחד בטריילר ושוחחנו במשך חצי שעה. זו הייתה קבלת פנים נוסח קליבלנד, וזה היה נהדר".

צפו בבלאט המחויך משוחח עם העיתונאים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully