וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "לברון רוצה שיאמנו אותו, ושיעשו את זה טוב"

מאמן קליבלנד העניק ראיון באיטליה: "מקווה שהשחקנים יסתגלו לדברים שאני רוצה. חייתי תחת לחץ ב-20 העונות האחרונות"

דיוויד בלאט. יוסי ציפקיס
זה מתקרב. בלאט/יוסי ציפקיס

מאמנה הישראלי של קליבלנד, דייויד בלאט, ממשיך להתכונן לעונת הבכורה שלו ב-NBA. בלאט, שיפגוש את קבוצתו לשעבר מכבי תל אביב למשחק הכנה מסקרן בחמישי באוקטובר, העניק ראיון לדויד צ'ינלאטו מה"גאזטה דלו ספורט".

בלאט נשאל כיצד העביר את החודשים הראשונים שלו בתפקיד: "השקעתי המון זמן בהכרת השחקנים שלי ובלמידה של ההבדלים בין להיות מאמן ב-NBA ולהיות מאמן באירופה. ההבדלים לא ממש קשורים לכדורסל. ראיתי את ליגת הקיץ, הלכתי לפגישות ואירועים וביליתי הרבה עם הצוות שלי ואוהדי הקאבס. בגדול, ניסיתי להשתלב בתרבות הכדורסל של ה-NBA ושל הקבוצה שלי".

המאמן נשאל גם על הלחץ שצפוי לו, כאשר יוביל קבוצה עם לברון, קווין לאב וקיירי אירווינג: "חייתי תחת לחץ ב-20 השנים האחרונות שלי כמאמן. היה לי את המזל לאמן הרבה קבוצות ברמות הגבוהות ביותר ועם ציפיות ענקיות. אני רגיל לזה ושמח לעשות את זה גם ב-NBA. לברון הוא השחקן הטוב בעולם והוא רוצה שיאמנו אותו, ושיאמנו אותו טוב. זה בדיוק מה שאני רוצה לעשות".

על השיטה שיביא עמו לליגה הטובה בעולם אמר בלאט: "אין ספק שיש הבדלים בדרך בה משחקים ב-NBA לעומת אירופה, אבל אני חושב שהייחודיות של חלק מהדברים שהקפדתי עליהם באירופה יכולים לעבוד טוב גם ב-NBA. אני מקווה שגם השחקנים שלי יסתגלו בדרך הטובה ביותר לדברים שאני רוצה מהם. אני לא חושב שאני צריך לשנות משהו בדרך בה אני מאמן לקראת ה-NBA. אולי רק בדרך בה אני מתנהג במהלך המשחקים והדרך בה אני מטפל בסיטואציות ספציפיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully