וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן אנטוניו תשקם את מייקל ביזלי?

הפורוורד הסורר עורך התרשמות בספרס ועשוי להצטרף אם המגעים עם ביינס לא יצלחו. רשמית: טרי ביוסטון, ג'י והופסון בסקרמנטו

מייקל ביזלי מחפש מקום חדש להשתקם בו. אחרי נסיון כושל בפיניקס ואפיזודה קצרה במיאמי, הפורוורד הסורר, שידוע לשמצה בזכות אינספור הסתבכויות מחוץ למגרש, הפך לשחקן חופשי ולא מבוקש במיוחד בליגה.

לאחרונה ביזלי החל לערוך התרשמות במספר קבוצות, ביניהן לוס אנג'לס לייקרס, אך לא שיכנע ונותר ללא חוזה. בימים האחרונים עלתה אופציה מסקרנת במיוחד, כשביזלי החל להתאמן בסן אנטוניו, ששוקלת אם להחתימו.

לספרס יש עוד מקום אחד פנוי בסגל, שכולל כעת 14 שחקנים. הסנטר האוסטרלי ארון ביינס אמור להשלים את הסגל ולהאריך את חוזהו בשורות האלופה, אך המגעים עמו לא נושאים פרי נכון לעכשיו. בעונה שעברה ביזלי שותף ב-55 משחקים, עם 15 דקות ושמונה נקודות בממוצע. במהלך הפלייאוף הוא נותר מחוץ לרוטציה ולא שיחק.

שחקן מיאמי היט מייקל ביזלי. AP
שוב יעבור לאלופה? ביזלי/AP

* הטרייד הפך רשמי: ג'ייסון טרי עבר ליוסטון, בעוד סקרמנטו תקבל בעבורו שני פרצופים מוכרים לעומרי כספי, שצפוי לחתום בקרוב: אלונזו ג'י, ששיתף עמו פעולה בקליבלנד והתחרה איתו על דקות, ואקס הפועל אילת סקוטי הופסון. הרוקטס יקבלו גם בחירת סיבוב שני בדראפט 2015.

* שחקן נוסף הצטרף לסקרמנטו. הסנטר ריאן הולינס בן ה-30 חתם לעונה.

* פורוורד דנבר ג'י ג'יי היקסון הורחק מחמישה משחקים בעקבות עבירה על חוקי הסמים של ה-NBA. אשתקד העמיד היקסון ממוצעים של 11.8 נקודות ו-9.2 ריבאונדים.

* ג'יימס הארדן והסמל המסחרי המוכר שלו - הזקן כמובן - מככבים בפרסומת חדשה ל-NBA2K15. צפו בפרסומת המשעשעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully