וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווייט הווארד נסע 10 פעמים ברמזור אדום ורישיונו נשלל

עיוור צבעים? כוכב הרוקטס קיבל גם דו"חות על מהירות וקנסות על אי תשלום בכביש אגרה. כדי לקבל את רישיונו חזרה ייאלץ להיפרד מ-285 דולר

דווייט הווארד יוסטון רוקטס. AP
את החברים באדום הוא רואה, את הרמזורים פחות. הווארד/AP

יכול להיות שדווייט הווארד עיוור צבעים? אתר TMZ מדווח שהסנטר של יוסטון רוקטס נעצר בפלורידה לאחר שביצע עבירת תנועה חמורה. "לפי הרשויות בפלורידה הווארד חצה עשרה רמזורים אדומים בשנתיים וחצי האחרונות ולכן רישיונו נשלל".

לפי הרישומים הרשמיים, "סופרמן" עף בכביש, ונתפס עשר פעמים על ידי המצלמות במחוז אורנג' במדינה החל מ-2012. הוא נעצר תשע פעמים בעשרה חודשים, והוא למעשה עבריין תנועה. אחרי שבמשך שנה וחצי לא ביצע עבירת תנועה, ב-1 ביולי הוא שוב חצה רמזור באור אדום וזו הייתה עבירת התנועה העשירית שלו. אגב, חציית רמזור באדום היא לא העבירה היחידה שלו. הווארד קיבל ארבעה דו"חות על מהירות מופרזת ו-12 קנסות על כך שלא שילם אגרה בכביש מהיר.

מחוז אורנג' הודיע שישיונו של הווארד יוחז לו רק אם ישלם קנס של 285 דולר, סכום שהסופרסטאר כנראה יעמוד בו, אחרי שחתם ברוקטס על חוזה לארבע שנים בו ישתכר 88 מיליון דולר. השאלה היא האם מתישהו ישקלו נגדו צעדי ענישה גדולים יותר. אתר TMZ ציין שהווארד סירב להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully