וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לקאבס יש הזדמנות נדירה לבנות אימפריית NBA"

בקליבלנד מתרגשים מהטרייד על לאב. איזה מספר ילבש הכוכב החדש, ומה יעשו האוהדים שכבר קנו גופייה של וויגינס?

הטרייד הגדול של הקיץ ב-NBA, שהיה סגור למעשה כבר שבועיים לפחות אך היה יכול להפוך לרשמי רק אתמול (שבת) ברגע בו עבר חודש מאז החתמתו של אנדרו וויגינס על חוזה הרוקי שלו, וכתוצאה מכך קליבלנד הייתה רשאית לשלוח אותו בטרייד. אז קווין לאב נחת בקאבלירס, וויגינס נשלח יחד עם אנתוני בנט למינסוטה, שקיבלה כחלק מהעסקה גם את תדאוס יאנג מפילדלפיה, אליה עברו אלכסיי שבד, לוק מ'בה א מוטה וגם בחירת הסיבוב הראשון של הקבאלירס בדראפט הבא.

פורוורד מינסוטה טימברוולבס קווין לאב. AP
בחירת מספר מעניינת. קווין לאב/AP

לאב, שהחליט ללבוש את החולצה עם המספר 0 במדי קבוצתו החדשה, יוצג רשמית כשחקן הקאבס ביום שלישי בשעה 22:00 שעון ישראל, וישלים את הפאזל עליו בנה לברון ג'יימס, שכזכור לא ציין את וויגינס ובנט במכתב המפורסם בו הודיע על חזרתו הביתה. בפאזל הזה לאב וקיירי אירווינג משלימים יחד עם קינג ג'יימס טריו עוצמתי שינסה לשחזר את ההישגים של הטריו בו היה חבר במיאמי, כשבמקביל שחקנים וותיקים כמו שון מריון, מייק מילר וג'יימס ג'ונס יוסיפו ניסיון מהספסל.

דקות ספורות אחרי ההודעה הרשמית על הטרייד, הקאבס שלחו מכתבים לכל אוהדי הקבוצה שכבר רכשו את גופייתו של וויגינס בחנות הקבוצה, בו הם מציעים את האפשרות להחזיר את הגופיות ולקבל את כספם בחזרה גם אם הספיקו ללבוש אותן, או להחליפן בפריטי מרצ'נדייס שונים בחנות. שבוע אחרי שקובי בריאנט הזהיר שבקליבלנד עושים עם וויגינס את אותה הטעות ששארלוט עשו איתו ב-1996, כששלחו אותו ללייקרס מיד לאחר שבחרו אותו בדראפט, באוהיו מקווים שהגופיות הללו לא יהפכו לזיכרון כואב בעתיד.

הג'נרל מנג'ר של קליבלנד קאבלירס דייויד גריפין לצד המאמן דיוויד בלאט והבחירה הראשונה בדראפט אנדרו וויגינס. רויטרס
מעתה זו גופיה לאספנים. אנדרו וויגינס מוצג/רויטרס

החגיגות בקליבלנד מאז שובו של לברון ג'יימס כבר הפכו לאופוריה בעקבות הטרייד הנוכחי, וג'ייסון לויד שמסקר את הקבוצה עבור ה-"אקרון ביקון ג'ורנל" כתב: "בעיר שבנויה על שברון לב וייאוש ספורטיבי, קשה לעכל ימים כאלה. מכתב קסום אחד וטרייד מתוזמן היטב הפכו את הקאבלירס שוב למגה קבוצה, והגעתו של לאב מבטיחה ללברון שיהיה סביבו יותר כישרון ממה שאי פעם היה לו במדי קבוצת נעוריו, וזו רק ההתחלה. לקאבס יש הזדמנות נדירה לבנות אימפריית NBA".

"למרות שורת המהלכים שהקבוצה ביצעה הקיץ", המשיך לויד. "יש לה עדיין כמה נכסים שהיא יכולה להשתמש בהם כדי להתחזק במידת הצורך, כולל החוזה הלא מובטח של ברנדן היוורד ובחירת הדראפט של ממפיס שעשויה להפוך לבחירת לוטרי. זה לקח רק 50 שנה, אבל נראה שקליבלנד סוף סוף עומדת להיחלץ מהדיכאון הספורטיבי שלה, ומהאפר של אותו דיכאון צומחת אימפריה".

צפו בדייויד ת'ורפ מייעץ לבלאט על שיטת המשחק הרצויה עם לאב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully