וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ארצות הברית הביסה 86:112 את פורטו ריקו

האמריקאים שייטו לעוד ניצחון. דרק רוז המשיך את הקאמבק עם שש נקודות ב-13 דקות, סטפן קרי הוביל עם 20, הסגל הסופי הוכרז. צפו בתקציר ובמהלך הגדול של קרלוס ארויו

גארד נבחרת ארצות הברית בכדורסל דרק רוז. AP
צעד צעד. רוז/AP

נבחרת ארצות הברית בכדורסל ממשיכה בהכנותיה לקראת המונדובאסקט, שייצא לדרך בספרד בעוד שבוע בדיוק. הלילה (בין שישי לשבת), האמריקאים פגשו במדיסון סקוור גארדן בניו יורק את נבחרת פורטו ריקו ולא התקשו להביס אותה 86:112.

החדשות הטובות ביותר עבור הנבחרת של מייק ששבסקי היו המשך חזרתו לעניינים של דרק רוז. כוכבה של שיקגו בולס, שהיה פצוע כמעט לכל אורך שתי העונות האחרונות, עלה מהספסל וסיים עם שש נקודות וארבעה אסיסטים ב-13 דקות של משחק. זאת לאחר שהוא שיחק 24 דקות במשחק ההכנה הקודם של ארצות הברית, לפני שבוע. מנגד, מי שהרשים בפורטו ריקו, היה הרכז קרלוס ארויו, אקס מכבי תל אביב, שגם סיפק מהלך אחד לפנתאון.

קרלוס ארויו עושה צחוק מההגנה האמריקאית

מי שהוביל את המארחים היה סטפן קרי, שקלע 20 נקודות. ארצות הברית נהנתה מתמיכתם של כרמלו אנתוני, רורי מקלרוי ואנדי מארי, שמתכונן לאליפות ארצות הברית הפתוחה ונצפה אף הוא ביציע לצד זוגתו קים סירס.

ששבסקי אמר בסיום: "אני מרגיש מאוד בטוח לגבי דרק. אני חושב שגם הוא מרגיש בטוח והוא שיחק מצוין. החבר'ה שלנו מאוד רוצים לשחק איתו. חלק מהקאמבק זה להיות לצד שחקנים טובים והשחקנים שלנו הם כאלה והם רוצים שרוז יהיה מאוד טוב".

מיד לאחר המשחק התפנה ששבסקי לחתוך את הסגל שלו מ-16 שחקנים ל-12 הנדרשים לקראת האליפות. מי שאיבדו את מקומם הם דמיאן לילארד, קייל קורבר, גורדון הייוורד וצ'נדלר פרסונס.

הסגל הסופי של ארצות הברית מונה כעת את: דרק רוז, סטפן קרי, אנתוני דייויס, ג'יימס הארדן, קיירי אירווינג, דמרקוס קאזינס, קליי תומפסון, אנדרה דראמונד, רודי גיי, דמאר דרוזן, קנת' פאריד ומייסון פלאמלי.

שחקני הספסל שיכולים להיות אקס פקטור במערב העונה

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

צפו בתקציר המשחק:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully