וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש החליט: דונלד סטרלינג יוכרח לעזוב את הקליפרס

הקליפרס צפויים לעבור לידי סטיב באלמר. פי ג'יי טאקר נעצר בחשד לנהיגה בשכרות. תקדים: אישה תעמוד בראש ארגון השחקנים

דונלד סטרלינג בעלי לוס אנג'לס קליפרס. AP
עכשיו זה סופי. סטרלינג/AP

הפלונטר המשפטי של לוס אנג'לס קליפרס הותר, וככל הנראה היא תעבור בקרוב לבעלותו של מנכ"ל מיקרוסופט לשעבר, סטיב באלמר. בית המשפט העליון בלוס אנג'לס קבע היום (שלישי) באופן סופי ורשמי כי שלי סטרלינג, אשתו של הבעלים הגזען דונלד סטרלינג, תוכל למכור את חלקו של בעלה בקבוצה ובכך להעביר את הבעלות על השליטה בה.

"העסקה הזאת הולכת להיות דבר טוב עבור העיר, עבור הליגה וגם עבור משפחתי. בואו בהמוניכם לראות את הקליפרס בעונה הבאה", אמרה שלי סטרלינג, שפרצה בבכי עם הכרעת הדין, בצאתה מבית המשפט. דונלד סטרלינג, שלא נכח בבית המשפט, ניסה למנוע את המהלך ורצה לשמור על השליטה בקליפרס, אל כעת נודע כי אין לו סמכות חוקית לכך. לאחרונה סטרלינג נבדק על ידי שני רופאים שמצאו אצלו תסמינים לאלצהיימר, מה שסייע לשופטת להעביר את הבעלות על הקליפרס לידיים אחרות.

שלי סטרלינג ועורכי דינו של סטיב באלמר הודיעו כי העברת הבעלות אמורה להתבצע באופן סופי עד ה-15 באוגוסט. ההחלטה מגיעה על רקע האיומים של שחקני הקליפרס שלא לפתוח את העונה אם סטרלינג עדיין ישמש כבעלים של הקבוצה. כריס פול אמר בשם השחקנים כי "נשב ביציע או שנחרים את המשחקים אם הוא לא יעזוב". גם המאמן דוק ריברס הודיע כי ישקול את צעדיו אם סטרלינג ימשיך לכהן בתפקיד.

סטיב באלמר, מנכ"ל מיקרוסופט. נמרוד סונדרס
יקבל את הקליפרס לידיו בקרוב. סטיב באלמר/נמרוד סונדרס

* היסטוריה ב-NBA: ארגון השחקנים בחר הלילה לראשונה בתולדותיו אישה שתעמוד בראשו. תכירו את מישל רוברטס, עורכת דין מוושינגטון, שתחליף בתפקיד את בילי האנטר ותהיה האישה הראשונה שעומדת בראש ארגון שחקנים כלשהו באחת הליגות הגדולות בארצות הברית. היא זכתה בבחירות ברוב גדול וגרפה 32 מתוך 34 קולות אפשריים. היא נבחרה, כך על פי דיווחים בארה"ב, בעיקר בזכות היותה נחשבת למומחית בדיני עבודה.

* פי ג'יי טאקר, אקס הפועל חולון ובני השרון ושחקן פיניקס כיום, מסתבך עם החוק: בארה"ב מפרסמים היום (שלישי) כי בחודש מאי הפורוורד נעצר על ידי משטרת אריזונה כשהוא נוהג תחת השפעת אלכוהול ברמה גבוהה מאוד. טאקר נכשל בבדיקת אלכוהול. בקרוב תתקבל החלטה בנוגע לעונשו של השחקן. העונש המקסימלי באריזונה לעבירה מסוג זה היא 45 ימי מחבוש. רק לפני שבוע האריך טאקר את חוזהו במדי הסאנס וחתם לשלוש עונות נוספות תמורת 16.5 מיליון דולר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסתבך. פי ג'יי טאקר לאחר המעצר/מערכת וואלה!, צילום מסך

* בלייק גריפין פרש בשבוע שעבר מנבחרת ארצות הברית המתכוננת לאליפות העולם בספרד, ועכשיו מתבררת הסיבה: על פי דיווח ברשת ESPN, רופאים ציוו עליו לנוח במהלך הקיץ בעקבות שבר קל באזור הגב שהוא סוחב עוד מתחילת הפלייאוף בעונה החולפת. בעקבות פרישתם של גריפין וקווין לאב הוקפץ לסגל פול מילסאפ מאטלנטה, שיעבה את הקו הקדמי של האמריקאים.

* מי שכן יופיע במדי ארצות הברית באליפות העולם הוא דרק רוז, שחוזר מעוד פציעה הישר לנבחרת ואמור להיות אחד ממנהיגיה. רוז, שרשם בסך הכל 10 משחקים בשנתיים האחרונות בגלל שתי פציעות ברך רציניות.

"יש לי ביטחון מעל הגג, אני משוכנע שאחזור לעצמי. כל מה שתראו ממני בעונה הקרובה זה ביטחון עצמי. אני מרגיש שאני שם. אני באמת חושב שאני שחקן מיוחד, ואני עדיין רק בן 25. אעשה הכל כדי להשתקם ואוכיח לכולם שהם טועים לגביי, שהקריירה של עדיין בשיאה".

דרק רוז שחקן שיקגו בולס. רויטרס
רוצה לחזור בשיא הכושר. רוז/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully