וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביירון סקוט יאמן את לוס אנג'לס לייקרס

הקבוצה הגיעה לסיכום עם שחקן העבר שלה ל-4 שנים תמורת 17 מיליון דולר. לאב לא ישחק במונדובאסקט וגם: הפרשייה המוזרה שהסעירה את ESPN

ביירון סקוט מאמן קליבלנד קאבלירס. Tony Dejak, AP
ינסה להרים את הלייקרס. סקוט/AP, Tony Dejak

ביירון סקוט יהיה המאמן הבא של לוס אנג'לס לייקרס, לאחר שהצדדים הגיעו לסיכום הלילה (בין שבת לראשון), כך פרסמו כלי התקשורת בארצות הברית. החוזה הוא לארבע שנים, תמורת 17 מיליון דולר, כאשר לקבוצה מעיר המלאכים יש אופציה לגבי העונה האחרונה מבין הארבע.

סקוט היה המועמד המוביל של הלייקרס מאז התפטרותו של מייק ד'אנטוני אחרי העונה הגרועה שעברה הקבוצה. הלייקרס מאמינים שהחיבור שלו עם הקהל שמכיר אותו מימי השואו טיים לייקרס, היחסים הטובים עם קובי בריאנט והעובדה שהיה פרשן של משחקי הקבוצה בעונה שעברה והוא מכיר היטב את הסגל, יכולים להוביל את הקבוצה קדימה.

סקוט בן ה-53 נבחר במקום הרביעי בדראפט 1983 על ידי סן דייגו קליפרס, ששלחו אותו בטרייד ללייקרס. הוא שיחק עם הלייקרס עד 1993 וזכה בשלוש אליפויות. לאחר מכן עבר לאינדיאנה, ונקובר, חזרה ללייקרס ולפנאתינייקוס, במדיה פרש ב-1998. הוא הפך למאמן ראשי לראשונה ב-2000, בניו ג'רזי ולאחר ארבע שנים עבר לאמן את ניו אורלינס, שם זכה ב-2008 בתואר מאמן השנה. בין 2010 ל-2013 אימן את קליבלנד ובין היתר את עומרי כספי, ללא הצלחה מרובה. הישג השיא שלו כמאמן היה הגעה לשני גמרים רצופים עם הנטס ב-2002 ו-2003.

מי הם השחקנים הבולטים שיכולים לעבור בטרייד?

שחקן נבחרת ארצות הברית קווין לאב. AP
חסרונו יורגש. לאב/AP

* המונדובאסקט, אליפות העולם בכדורסל, ייצא לדרך בעוד קצת יותר מחודש בספרד ונבחרת ארצות הברית קיבלה חדשות רעות הלילה, כאשר קווין לאב הודיע כי הוא לא ישחק במדיה בטורניר הקרוב. בהודעה הרשמית נמסר כי הדבר נגרם בשל "מצבו הנוכחי של השחקן", שעסוק מאוד בטרייד שככל הנראה יעביר אותו ממינסוטה לקבוצה אחרת ב-NBA.

* סטיבן איי סמית', המגיש המפורסם של רשת ESPN, הסתבך בצורה מוזרה. הכול החל בדיון על שחקן הפוטבול ריי רייס, שהושעה לשני משחקים מהליגה לאחר שנעצר בשל אלימות כלפי זוגתו. סמית' אמר בתכנית שלו: "הגיע לו יותר, אבל גם הנשים צריכות לדעת שהן לא יכולות לעשות פרובוקציות שיכניסו אותן למצבים כאלה".

התגובה לא איחרה לבוא. הקולגה של סמית' בערוץ, מישל בידל, צייצה בטוויטר: "חשבתי לשים חצאית מיני בסוף השבוע, אבל עכשיו כשאני יודעת מה אני עלולה להביא על עצמי... אני לא רוצה לעשות פרובוקציה שתגרום למישהו להרביץ לי".

אם לא די בכך, שעות ספורות לאחר המקרה דיווח ה"ניו יורק דיילי" כי סמית' עוזב את ESPN לטובת תחנת הרדיו סיריוס XM.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

ההסתבכות של סמית'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully