וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "אשמח לסגור מעגל ולחזור לסקרמנטו"

הפורוורד חשף שסוכנו מדבר עם הקינגס וסיפר גם על המצב הקשה בארץ: "כולם מפוחדים". נלסון קרוב לחתום בדאלאס

עומרי כספי במדי סקרמנטו קינגס. Jed Jacobsohn, GettyImages
הקאמבק בדרך? כספי/GettyImages, Jed Jacobsohn

עומרי כספי ימריא עם נבחרת ישראל לטורניר ההכנה ברוסיה, אולם הראש של הישראלי הראשון ב-NBA לא ממש בכדורסל בימים אלה. כספי, יליד העיר יבנה שנכנסה גם כן לקו האש, הפך לסוג של שגריר ישראלי ברשתות החברתיות בשבועות האחרונים, והיום (רביעי), בראיון ל'סקרמנטו בי', הוא הרחיב על המצב הבלתי אפשרי שמתרחש במזרח התיכון.

"כולם מפוחדים", אמר כספי בראיון טלפוני לעיתון הגדול בסקרמנטו. "הכלב שלי הולך אחרי לכל מקום, אפילו לשירותים. ניסיתי לישון אתמול, אבל אז האזעקות החלו, ואפשר לשמוע את כיפת הברזל מיירטת רקטה. כל הבית רועד. אני, אחותי וההורים שלי פשוט רצים למרחב המוגן הקרוב. תאמינו לי, זה פשוט נורא".

"דווייט הווארד כל הזמן אמר שהוא רוצה לבוא לישראל", סיפר כספי. "ג'ייסון תומפסון היה כאן ומאוד נהנה. אבל אז, לפני שנתיים, יבנה התחילה להיפגע. עכשיו אנחנו ממש באמצע, וזה קשה לראות, זה קורע את הלב. ילדים מתים בזרועות הוריהם? אני חושב על האנשים בעזה... הם חושבים שיהודים הם מפלצות עם שלושה ראשים. אבל חאמאס משתמש באזרחים כמגנים אנושיים, אז מה לעשות?"

נושא נוסף שמעסיק את כספי הוא קבוצתו החדשה. לאחר שהועבר מיוסטון לניו אורלינס ושוחרר, הישראלי מחפש קבוצה חדשה ב-NBA כשמספר מועמדות כבר הוזכרו. אחת שלא פורסמה, לפי כספי, היא הקבוצה בה החל את קריירת ה-NBA שלו - סקרמנטו, שבחרה בו במקום ה-23 של דראפט 2009.

"הסוכן שלי דן פייגן מדבר עם מספר קבוצות", סיפר הישראלי. "אחת מהן היא סקרמנטו. הם לא זקוקים לפורוורד שיכול לקלוע מבחוץ ואוהב לרוץ? אני חושב שאני יכול לעזור, ויהיה כיף לשחק עם רודי גיי, דמרכוס קאזינס וג'ייסון תומפסון. עדיין יש לי הרבה חברים שם, אשמח לחזור ולסגור מעגל. אבל כרגע אני צריך להתעסק בנבחרת הלאומית, ואולי אוכל להוריד קצת לחץ מהחזה".

כזכור, כספי שיחק בקינגס את שתי העונות הראשונות שלו ב-NBA, כאשר בעונת הרוקי הרשים מאוד והעמיד את הממוצעים הטובים בקריירה עד כה - 10.3 נקודות, 4.5 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים למשחק.

בית בגן יבנה נפגע פגיעה ישירה מרקטה, יולי 2014. ענף הסברה, פיקוד העורף
מצב בלתי אפשרי. בית ביבנה שספג פגיעה ישירה בשבוע שעבר/פיקוד העורף, ענף הסברה

* חדשות רעות לגל מקל? מרק סטיין מרשת ESPN מדווח כי דאלאס קרובה להחתים את הגארד הוותיק ג'מיר נלסון תמורת 2.7 מיליון דולר לעונה. נלסון בן ה-32 הפך לאחרונה לשחקן חופשי, לאחר שעזב את לראשונה אחרי 10 עונות רצופות. אם אכן יצורף, הקו האחורי של המאבס יכלול בין היתר שלושה שחקנים שמסוגלים לשחק בעמדת הרכז לפני מקל - דווין האריס, ריימונד פלטון ונלסון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ג'מיר נלסון, אורלנדו מג'יק. AP
ינגוס למקל בדקות? נלסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully