וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמלו: "אני לא יכול להרשות לעצמי עוד שנת הפסדים"

כוכב הניקס באולטימטום לתכניות הבנייה מחדש של ג'קסון. פארקר יוצא לדראפט, גריפין בעד שימוש במריחואנה ב-NBA

כרמלו אנתוני החמיץ העונה את הפלייאוף לראשונה בקריירה בת 11 השנים שלו, וכעת הגיע זמנו של אחד הכוכבים הגדולים בליגה להחליט לגבי עתידו. מלו מתכוון לנצל את אופציית היציאה משנתו האחרונה בחוזהו עם הניקס ולהפוך הקיץ לשחקן חופשי, כשבניו יורק חוזה המקסימום שהוא יוכל לקבל יהיה 129 מיליון דולר ל-5 שנים, בעוד שבקבוצה אחרת הוא יוגבל ל-95 מיליון דולר ל-4 שנים.

אנתוני, שיחגוג את יום הולדתו ה-30 בחודש הבא, נפגש הלילה עם פיל ג'קסון והצהיר שהחלטתו לא תהיה מבוססת על הפן הכלכלי: "בשלב הזה של הקריירה שלי, הדבר היחיד שחשוב הוא לנצח. שום דבר אחר כבר לא משנה. אני רוצה להישאר בניקס, אבל אני רוצה לנצח. אני רוצה שנוכל לשים את עצמנו במצב בו ניאבק על התואר במהלך תקופת החוזה הבא שלי".

פרוע עוד יותר מתמיד: אסף רביץ מנתח את סדרת המערב בפלייאוף

מלך הטריפל דאבלים, הטירוף דוראנט וד"ש מליגת העל: סיכום העונה

ברוקלין הפסידה בכוונה? זה מה שטורונטו מכינה לה בסיבוב הראשון

כרמלו אנתוני שחקן ניו יורק ניקס. AP
כבר לא חושב על הכסף? כרמלו אנתוני/AP

כשנשאל על ההערכות לפיהן אחרי עונה מאכזבת שהסתיימה במאזן 45:37 ובמקום התשיעי במזרח, ג'קסון מתכנן לתת לאנדריאה ברניאני, טייסון צ'נדלר ואמארה סטודמאייר לסיים את חוזיהם עד הקיץ הבא ולבנות את הקבוצה מחדש בכסף שיתפנה מחוזיהם הגדולים, ובעזרת בחירת הדראפט ב-2015, השיב מלו: "אני לא יודע אם אני יכול להרשות לעצמי עוד עונה של הפסדים. זה תסריט שאני לא רואה כרגע".

לגבי כמה מהקבוצות שכבר הוזכרו כמחזרות אפשריות שלו כשייצא לשוק השחקנים החופשיים, כמו הלייקרס, הרוקטס, הבולס והקליפרס, השיב: "לפעמים הדשא של השכן לא תמיד ירוק יותר. זה משהו שאצטרך לשבת ולחשוב עליו עם המשפחה שלי, וזו לא החלטה שתתקבל ביום אחד. זה ייקח זמן".

שחקן לוס אנג'לס לייקרס פאו גאסול. David Zalubowski, AP
יש לו עוד חמש שנים טובות? פאו גאסול/AP, David Zalubowski

גם בצד השני של ארצות הברית עוסקים בעתידם של כוכבים שעברו עונה קשה, אחרי שסטיב נאש ופאו גאסול נפגשו עם ראשי הלייקרס בנוגע להמשך דרכם בקבוצה. נאש בן ה-40, השחקן המבוגר בליגה, הודיע שברצונו להמשיך למרות ששיחק העונה רק 15 משחקים בשל פציעות, וחוזהו לעונה הבאה שווה 9.7 מיליון דולר. "אני מקווה לחזור ולשחק 82 משחקים בשנה הבאה, אבל האמת היא שהם לא יכולים לסמוך עליי, כי אף אחד לא יודע מה אוכל לתרום".

גאסול, שיהיה בן 34 הקיץ ויהפוך לראשונה בקריירה בת 13 השנים שלו לשחקן חופשי לא מוגבל, הכריז שלדעתו יש לו "עוד חמש שנים טובות לתת", והוסיף: "אני מתכוון להקשיב טוב להצעה של הלייקרס, לראות מה יקרה בדראפט ואיך הסגל ייראה ב-1 ביולי, לדברים כאלה תהיה השפעה גדולה על המבנה של הקבוצה".

שחקן מכללת דיוק ג'בארי פארקר. GettyImages
ההתלבטות הארוכה הסתיימה. ג'בארי פארקר/GettyImages

לאחת התקוות של הלייקרס, ושל יתר קבוצות הלוטרי, קוראים ג'בארי פארקר, ואחרי כמה שבועות של התלבטויות פומביות, הפרשמן המבטיח של מכללת דיוק הודיע הלילה על כוונתו להירשם לדראפט הקרוב, שם יצטרף לבציר כישרונות מרשים במיוחד שכבר כולל את אנדרו וויגינס, ג'ואל אמביד, ג'וליוס רנדל, דאנטה אקסום, מרכוס סמארט ושמות נוספים.

"אני מבין איזו זכות נפלה בחלקי להצטרף ל-NBA", כתב פארקר, שהפך לשחקן החמישי בלבד בתולדות דיוק שנוטש אחרי עונה אחת בלבד, אחרי קורי מגטי, לואל דנג, קיירי אירווינג ואוסטין ריברס, בטור אישי ב-Sports Illustrated. "אעשה כל שביכולתי לספק אליפות לקבוצה שתבחר אותי בדראפט, ובמקביל אני מזהה את החובה שלי לייצג את הליגה בצורה ראויה מחוץ למגרש".

פארקר (2.04, 19), הוא פורוורד מגוון ויעיל בעל אישיות יוצאת דופן, שנבחר לפרשמן העונה על פני יתר חבריו למחזור כשרשם 19.1 נקודות, 8.7 ריבאונדים, 1.2 חסימות ו-1.2 אסיסטים למשחק, והוביל את הבלו דבילס למאזן 9:26, אך סיים את קריירה המכללות הקצרה שלו עם הפסד כואב כבר במשחקה הראשון של דיוק בטורניר המכללות.

הכירו את ג'בארי פארקר: הכוכב הכי לא נוצץ בכדורסל המכללות

בלייק גריפין שחקן לוס אנג'לס קליפרס. AP
מעדיף מריחואנה על משככי כאבים. בלייק גריפין/AP

בלייק גריפין מתכונן לקחת את הקליפרס רחוק בפלייאוף, ועוד קודם לכן הוא סיפק כמה ציטוטים מעניינים בראיון למגזין 'רולינג סטון' בנוגע לשאלת השימוש במריחואנה רפואית ב-NBA, שעלתה לדיון ציבורי בארצות הברית לאחרונה: "זה לא משהו שמשפיע עליי באופן אישי, אבל כך כל הרבה חבר'ה יהנו מכך ולא ייאלצו לקחת כל מיני משככי כאבים, להם יש השפעה רעה בטווח הארוך. אז אני בעד הרעיון הזה, שנשמע הגיוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully