וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרק רוז סובל מקרע במיניסקוס, יעבור ניתוח

בדיקת ה-MRI אישרה: כוכב הבולס סובל מקרע במיניסקוס וייאלץ לעבור ניתוח. עדיין לא ברור האם יוכל לחזור ולשחק העונה

בדיוק את החדשות האלו לא רצו אוהדי שיקגו לשמוע, אבל הערב (שבת) התברר כי פציעתו של כוכב הבולס, דרק רוז אכן חמורה, והוא יזדקק לניתוח. כזכור, רוז נפצע אתמול בהפסד של הקבוצה לפורטלנד וירד לחדרי ההלבשה במהלך הרבע השלישי עם כאבים בברכו הימנית. הערב מתברר מבדיקות ה-MRI שעבר כי הוא סובל מקרע במיניסקוס, מה שיחייב אותו לעבור ניתוח ולאחריו תקופת החלמה ארוכה. משיקגו עדיין לא נמסר כמה זמן הוא צפוי להיות מושבת.

דרק רוז שחקן שיקגו בולס. רויטרס
שוב פציעה קשה. רוז/רויטרס

כרגע נראה שבפני רוז עומדות שתי אופציות עיקריות: הראשונה היא לחבר מחדש את המיניסקוס, תהליך שלוקח לרוב עונה שלמה להתאושש ממנו, ובו בוחרים שחקנים שיש לפניהם עוד קריירה ארוכה. אפשרות שנייה היא לנתק את המיניסקוס, דבר שיכול לסייע לרוז לחזור בתוך חודש-חודשיים לפעילות, אך מדובר בפעולה שעלולה לקצר את הקריירה שלו בטווח הארוך.

כצפוי, ייקח עוד זמן עד שתצא הודעה מסודרת עם לוח זמנים שתקבע האם יוכל רוז לשוב אל המגרשים העונה, אבל בינתיים, בארצות הברית כבר ממהרים הפרשנים לבחון מקרים דומים לשל כוכב הבולס כדי להבין את חומרת הפציעה. דייויד אלדריג' מאתר NBA.com מציין כי במידה והרופאים יצליחו לתקן את המיניסקוס כמו שעשו במקרה של ראסל ווסטברוק, הרי שחזרה אפשרית של רוז לשחק עוד העונה היא אפשרית. מארק סטיין מרשת ESPN צייץ לאחר תוצאות הבדיקה כי בשיקגו נערכים לאפשרות שהשחקן כבר לא ישוב העונה.

בשיקגו ובסביבתו של השחקנים מתקשים לעכל את הפציעה, בעיקר נוכח העובדה שכוכב הבולס נאלץ להחמיץ את מרבית העונה שעברה בגלל פציעה בברכו השמאלית. רוז חזר לפרקט במהלך הקיץ האחרון, ובמשחקים האחרונים היה נדמה שהוא חוזר אט אט לעצמו, אלא שאז הגיעה הפציעה הנוכחית שעלולה לפגוע קשות בו ובקבוצה. כזכור, שיקגו הגיעה בעונה שעברה עד חצי גמר המזרח, ואף נתנה פייט לאלופה ממיאמי, אך נכנעה 4:1. את העונה הנוכחית היא פתחה עם מאזן חלש של 5:6. רוז העמיד ממוצעים של 15.9 נקודות, 4.3 אסיסטים ו-3.2 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully