וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה נהדר שיש לי מישהו שייתן לי כמה טיפים"

ההיסטוריה של דאלמברט, האחווה הרוחנית עם לין, המפגש בין האבא לדודה והמחמאות מהקולגות. באתר JTA נפגשו עם כספי ומקל לקראת הדרבי הישראלי הראשון ב-NBA

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פותחים דלתות. כספי ומקל/מערכת וואלה!, צילום מסך

דרבי הישראלים הראשון ב-NBA ייערך בלילה שבין שישי לשבת, כשדאלאס של גל מקל תפגוש את יוסטון של עומרי כספי. "זה דבר גדול, שלמדינה כל כך קטנה יהיו שני שחקני NBA", אמר מקל במסגרת כתבה לאתר היהודי JTA, בזמן שכספי גם נמצא בחדר מולו. "זה משהו מיוחד. ראיתי את ההתרגשות כשעומרי נכנס לליגה, ואני ממש מצפה להתרגשות הזו, אז אני גם מקווה שאביא גאווה".

בכתבה צוטט גם סמואל דאלמברט, שהיה עם כספי בסקרמנטו ועכשיו חבר לקבוצה של מקל, ובכך הפך ליחיד ששיחק עם שני הישראלים. "אני עושה היסטוריה", צחק דאלמברט. עוד נכתב שכספי ולין מצאו "אחווה רוחנית", באוטובוס בדרכים ובארוחת שבת בדירה של הישראלי.

מאמן הרוקטס, קווין מקהייל, החמיא לכספי וסיפר שהתעניין בו מהרגע שראה אותו מופיע בנבחרת, כשהיה בן 18. "הוא היה אגרסיבי", אמר, "הוא זז, היתה לו תחושה טובה. חשבתי שהיתה לו שנת רוקי טובה. לגבי השנתיים האחרונות, זה פחות עבד לו. עומרי מתאים לסגנון שלנו, ואני מקווה שהסגנון שלנו מתאים לו. עד עכשיו זה נראה מתאים. אני ממש אוהב אותו, אני חושב שהוא בחור שיעזור לנו".

עוזר המאמן של יוסטון, קלווין סאמפסון, קורא לכספי "ההפתעה של הקבוצה". "כשהוא משחק בעמדה 4, הוא מראה מה הוא יכול לעשות", אמר סאמפסון. "כשהוא משחק 3, הוא מראה מה הוא לא יכול לעשות".

גל מקל שחקן דאלאס מאבריקס מול לואיס סקולה שחקן אינדיאנה פייסרס. AP
"זה נהדר שיש לי מישהו שייתן לי כמה טיפים", סיפר מקל. "כל הדברים שרוקיז צריכים לעבור, יש לי בחור שמדבר את השפה שלי ויכול להסביר לי"/AP

גם למקל ניתנו מחמאות בכתבה. מאמן דאלאס ריק קרלייל אמר בכתבה שהגארד הישראלי התקדם בכל משחק ומשחק. "יש לו ידע רב", הוסיף, "וקליעה שלו משתפרת בכל יום". ואיך אפשר בלי מילה מהבחור שאימן את מקל בחיפה, בראד גרינברג. מאמן הפועל ירושלים כיום סיפר ל-JTA שדווקא משחק ההפסד בגביע למכבי תל אביב היה המשחק שבו "הבנתי כמה מיוחד מקל". גרינברג הוסיף: "הוא קלע, עשה מהלכי קלאץ'. היה לו משחק מצוין".

השניים, כספי ומקל, המשיכו לחלוק חוויות. "אבא שלי לא סיפר לך?", שאל עומרי את גל. "הוא ראה את דודה שלך בסלובניה". המשפחה של מקל, אגב, תגיע למשחק, בעוד משפחת כספי תחכה לרצף משחקים ביתיים של יוסטון כדי לקפוץ לביקור. "זה נהדר שיש לי מישהו שייתן לי כמה טיפים", סיפר מקל. "כל הדברים שרוקיז צריכים לעבור, יש לי בחור שמדבר את השפה שלי ויכול להסביר לי".

יריית פתיחה: ניצחונות להיט, לפייסרס וללייקרס

פארמר על אירופה: "התבגרתי, כאדם וכשחקן"

מקל או כספי? הבלוג של יוסיפון עם מארק שטיין וכריס שרידן

מומחי וואלה! ספורט מהמרים על העונה

מחממים את הפרקט: 30 קבוצות, 30 כתבות

מה מצפה לכספי ביוסטון?

מה מצפה למקל בדאלאס?

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
עומרי כספי שחקן יוסטון רוקטס מול אד דייויס שחקן ממפיס גריזליס. AP
"עומרי מתאים לסגנון שלנו, ואני מקווה שהסגנון שלנו מתאים לו. עד עכשיו זה נראה מתאים. אני ממש אוהב אותו, אני חושב שהוא בחור שיעזור לנו"/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully