וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורטאט עבר לוושינגטון, אוקאפור לפיניקס

לפני תחילת העונה, טרייד גדול ב-NBA: הפולני יעבור לוויזארדס יחד עם שלושה גארדים תמורת אוקאפור ובחירת דראפט

עונת ה-NBA תיפתח בלילה שבין שלישי לרביעי, הקבוצות נערכות לקראת הישורת האחרונה ורגע לפני הג'אמפ בול של העונה ביצעו אמש (שישי) וושינגטון ופיניקס טרייד גדול כשהסאנס נתנו לוויזארדס את הסנטר מרצ'ין גורטאט והגארדים שנון בראון, מלקולם לי וקנדל מרשל, וקיבלה בתמורה את החוזה המסתיים של הסנטר אמקה אוקאפור ובחירת סיבוב ראשון בדראפט 2014. בחירת הדראפט מוגנת אם היא בין 12 הראשונות.

סנטר פיניקס סאנס מרצ'ין גורטאט. AP
מגיעה לקבוצה עם שאיפות לפלייאוף. גורטאט/AP

צירופו של גורטאט תואמת את שיאפותיה של וושינגטון להעפיל לפלייאוף. הפולני היה בין שחקניה הבולטים של פיניקס עם 13.3 נקודות ו-9.3 ריבאונדים למשחק בשנתיים וחצי שלבש את מדיה. בעונה האחרונה דעכה יכולתו וגם ביורובאסקט הוא הראה יכולת מאכזבת, והסאנס העדיפו להעבירו. בראון, לי ומרשל יחזקו את הספסל הקצר יחסית של וושינגטון ויגבו את ג'ון וול ובראדלי ביל. כחודש לפני פתיחת העונה הוויזארדס גילו בקע בחוליה בצוואר של אוקאפור. כרגע הוא בחוץ ללא הגבלת זמן, אולם לסאנס יש את הרוקי אלכס לן שיתפוס את מקומו בצבע.

בחירת הדראפט שעשויה לקבל פיניקס מצטרפת לשתי הבחירות הנוספות בהן היא מחזיקה - זו של מינסוטה (מוגנת עד מקום 13) וזו של אינדיאנה (מוגנת עד בחירה 14), כלומר הסאנס עשויים לבחור לא פחות מארבעה שחקנים בסיבוב הראשון בדראפט הקרוב, שמלבד אנדרו וויגינס שצפוי להיבחר ראשון, מוכתר כבר כיום כאחד האיכותיים בשנים האחרונות.

שחקן וושינגטון וויזארדס אמקה אוקאפור. AP
יהיה מי שייתן לו את הזמן להחלים כמו שצריך. אוקאפור/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully