וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר המכללות: פלורידה גאלף קוסט לא עוצרת

הסינדרלה הפכה למדורגת 15 הראשונה אי פעם שעולה לסוויט סיקסטין, גם לה סאל (13) בשמינית. אינדיאנה ואוהיו סטייט שרדו

הסיבוב השני בטורניר המכללות הסתיים הלילה (בין ראשון לשני), ומרץ הנוכחי ממשיך להיות משוגע מתמיד. מי שגנבה את הכותרות היא פלורידה גאלף קוסט הקטנטנה, שהפכה למדורגת 15 הראשונה אי פעם שמעפילה לסוויט סיקסטין אחרי 71:81 נהדר על סן דייגו סטייט (7). האיגלס, שכבר זכו לכינוי 'דאנק סיטי' בזכות תצוגת ההטבעות שלהם, כותבים מחדש את ההיסטוריה של המכללה שרק הוקמה ב-1997 אחרי שהפגיזו 56% מהשדה והפכו פיגור במחצית לניצחון היסטורי.

שחקני מכללת פלורידה גאלף קוסט. AP
נכנסו להיסטוריה. האיגלס/AP

ברנרד תומפסון הוביל את פלורידה גולף קוסט עם 23 נקודות, ברט קומר רשם שיא קריירה של 14 אסיסטים לצד 10 נקודות, ושרווד בראון הוסיף 17 נקודות, ששלחו את האצטקים הביתה וסידרו לסינדרלה של 2013 מפגש מול פלורידה (3), אחרי שהגייטורס הסתדרו בקלות עם מינסוטה (11) וניצחו 64:78 בזכות 25 נקודות של מייק רוסאריו. עוד באיזור הדרום, המדורגת ראשונה קנזס ניצלה מהדחה בידי מאמנה לשעבר רוי וויליאמס עם ניצחון 58:70 על צפון קרוליינה (8), שהוליכה 21:30 במחצית אבל נכנעה בסיום לטראביס רלפורד שהצטיין עם 22 נקודות.

ויקטור אולאדיפו שחקן מכללת אינדיאנה. AP
הציל את ההוז'רס. אולדיפו/AP

באיזור המזרח, אינדיאנה (1) ניצלה בעור שיניה עם 52:58 על טמפל (9). הינשופים היו קרובים לסנסציה בזכות הצגה של קאליף וויאט שהפגיז 31 נקודות, אבל ההוז'רס שרדו הודות לצליפת קלאץ' של ויקטור אולדיפו 14 שניות לסיום, והקבוצה של טום קריין תפגוש את סירקיוז (4) בשלב הבא. מיאמי (2) העפילה לשמינית הגמר בפעם השנייה בתולדותיה עם 59:63 על אילינוי (7).

ארון קראפט שחקן מכללת אוהיו סטייט עם מאמנו ת'אד מאטה. AP
מנע היסטוריה. קראפט עם מאמנו ת'אד מאטה/AP

באיזור המערב, אוהיו סטייט (2) שרדה ברגע האחרון עם 75:78 על איווה סטייט (10). הפסד של הבאקאייז היה מוביל למקרה תקדימי בו אף אחת מארבע המדורגות הראשונות באיזור לא מעפילה לסוויט סיקסטין, אבל שלשה של ארון קראפט עם הבאזר קבעה את תוצאת המשחק. לה סאל (13) ניצחה בקרב המפתיעות את אול מיס (12) עם 74:76, אחרי סל ניצחון של טיירון גארלנד. באיזור המערב התיכון דיוק (2) שייטה ל-50:66 על קרייטון (7) וסידרה לעצמה מפגש מסקרן מול מישיגן סטייט בשמינית הגמר, שתיפתח ביום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully