וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בארון דייויס מצטרף לניקס

הרכז הוותיק והמסקרן ינסה לשקם את הקריירה במדיסון סקוור גארדן לצד אמארה, כרמלו וצ'נדלר. טרוי מרפי חתם בלייקרס

תגידו מה שתגידו, אבל יהיה מאוד כיף לראות את הניקס בעונה הקרובה. לאחר שהחתימה את טייסון צ'נדלר והעניקה גם למייק ביבי את אחד החוזים האחרונים בחייו, סיכמה הערב (ראשון) הקבוצה מניו יורק גם על צירופו של בארון דייויס, כך על פי דיווח ברשת ESPN. כזכור, הגארד האתלטי שוחרר בשבוע שעבר מקליבלנד באמצעות סעיף ה'אמנסטי' החדש, ומאז הוזכר כמועמד להצטרף לניקס, ללייקרס ולמיאמי. החתימה הרשמית צפויה להתבצע כבר בשעות הקרובות.

מאז העונות הנהדרות עם גולדן סטייט הקפיד דייויס להחמיץ מספר משחקים בכל עונה, כאשר אשתקד שיחק 35 פעמים בלבד במדי הקליפרס, אחרי שהחל את העונה ושותף תשע פעמים בקליבלנד. בעונה שעברה עמדו ממוצעיו על 12.8 נקודות באחוזים רעים, 2.8 ריבאונדים ו-7 אסיסטים למשחק, ומאוד מעניין יהיה לראות אותו תחת השיטה של מייק ד'אנטוני. יש לציין כי הרכז לא יפתח את העונה, שכן הוא עדיין מחלים מפציעה וצפוי לשוב רק בעוד כחודש. ובכל זאת, חמישיה עתידית של דייויס, לנדרי פילדס, כרמלו אנתוני, אמארה סטודמאייר וטייסון צ'אנדלר בהחלט נשמעת מסקרנת.

* טרוי מרפי חתם באופן רשמי בלייקרס לעונה אחת, תמורת שכר מינימום של 1.3 מיליון דולר. הפאוור פורוורד שהעמיד ממוצעים אדירים של 14 נקודות ו-10 ריבאונדים למשחק בעונת 2009/10 באינדיאנה נעלם לאחרונה ויובש על הספסל של ניו ג'רזי ובוסטון אשתקד. "הוא שחקן טוב", אמר פאו גאסול, "אני לא יודע כמה דקות הוא יקבל כאן, אבל אין ספק שאנחנו צריכים עומק".

* טרייד קטן התבצע הערב, כשאינדיאנה שלחה את ברנדון ראש לגולדן סטייט תמורת לואיס אמונדסון.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully