וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדם עונה: ניו יורק ניצחה את הנטס 83:92

בלקמן הוליך את קלעי הניקס עם 20 נק', רק 2 לג'ורדן פארמר. יוסטון גברה 87:101 על הספרס שחסרו את דאנקן ופארקר

לאחר שביום שישי נפתחו בקול תרועה גדול משחקי ההכנה של עונת ה-NBA הקרובה, קיבלנו הלילה (בין שבת לראשון) את המנה השניה, כשניו יורק ניקס פתחה את ההכנה שלה ברגל ימין כשניצחה את ניו ג'רזי 83:92. ג'ורדן פארמר חזר מישראל אבל קיבל רק 12 דקות והגיב ב-2 נקודות בלבד, בעוד הניקס קיבלו משחק טוב של רנלדו בלקמן שהעניק להם את הניצחון. בהמשך הלילה יוסטון ניצחה את סן אנטוניו בדרבי של טקסס ומינסוטה לא התקשתה נגד מילווקי.

ניו ג'רזי נטס - ניו יורק ניקס 92:83

הניקס, שהיו שקטים יחסית בשוק ההעברות עד כה פתחו טוב בעיקר בזכות כרמלו אנתוני שנראה פשוט בכושר נפלא. ברוק לופז, ששמע את שמו עולה כמועמד להישלח בטרייד הגיב מצויין ושמר את הנטס במשחק, אבל הניקס עם אימן שומפרט ירדו להפסקה ביתרון 8. לופז המשיך להיות האיש המרכזי בהתקפת ניו ג'רזי, ויחד עם דרון וויליאמס ואנתוני מורו הריץ את המארחים ל-11:20 ברבע השלישי כדי לתפוס את היתרון. אלא שאז הופיע רנאלדו בלקמן, ועם 8 נקודות מהירות ברבע האחרון הטיס את הניקס ל-8:20 ומשם כבר לא הצליחה ניו ג'רזי לחזור.

רנלדו בלקמן הוליך את קלעי הניקס עם 20 נקודות (7 מ-10 מהשדה), כרמלו אנתוני הוסיף 17 ואמארה סטודמאייר רשם 10 נקודות (3 מ-11 מהשדה) ואסף 6 ריבאונדים. את ניו ג'רזי הוליכו ברוק לופז (11 ריבאונדים, 5 חסימות) ואנתוני מורו עם 15 נקודות כל אחד. דרון וויליאמס רשם 9 נקודות, 6 אסיסטים ו-6 איבודים בעוד ג'ורדן פארמר זכה ל-12 דקות, קלע 2 נקודות אבל איבד ארבעה כדורים לעומת 3 אסיסטים.

אגב, מייק דאנטוני מאמין בסיכויי קבוצתו לזכות באליפות, ואמר לתקשורת בניו יורק ש"יש לנו השנה אפשרות לזכות בהכל. יש לנו את אחד הקווים הקדמיים הכי טובים בליגה, ואנחנו נרגשים לקראת הניסיון שלנו לזכות באליפות. אנחנו אחת מהמועמדות. אין סיבה שלא נשחק היטב כל לילה ושנהיה טובים עד הסוף. אם כולנו נשחק יחד, למה שלא נוכל להתחרות על האליפות?".

יוסטון - סן אנטוניו 87:101

לואיס סקולה קלע 20, טרנס וויליאמס הוסיף 14 והטילים גברו על הספרס הקצרים והחסרים את טים דאנקן וטוני פארקר, הרבה בזכות יתרון מוחץ 38:56 בריבאונד. ג'ורדן היל הוסיף למארחים 17 נקודות ו-13 ריבאונדים, מאנו ג'ינובילי ודג'ואן בלייר התחלקו שווה בשווה ב-32 נקודות אצל הספרס.

מינסוטה - מילווקי 96:117

15,013 הצופים במינסוטה הגיעו בעיקר כדי לראות את ריקי רוביו והם קיבלו ממנו 6 נקודות, 6 ריבאונדים ו-7 אסיסטים ב-24 דקות משחק - לא רע בכלל. מייקל ביזלי וקווין לאב קלעו 21 כל אחד, כשהאחרון גם מוסיף 15 ריבאונדים. ג'ון לואר הוליך את הבאקס עם 18 נקודות מהספסל ומייק דנליבי ג'וניור קלע 16.

גולדן סטייט - סקרמנטו 96:107

סטפן קרי קלע 22 נקודות, מונטה אליס הוסיף 18 ו-8 אסיסטים וזה הספיק בשביל ניצחון של הווריורס. הרוקי ג'ימר פרדט הוליך את הקינגס עם 21 נקודות וטייריק אוואנס קלע 17. סקרמנטו חסרה את דמרקוס קאזינס, ג'ון סלמונס וצ'אק הייס.

חדשות רעות לבוסטון: ג'ף גרין גמר את העונה

אזור ה-NBA של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully