וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטומבו: "בשבילי הכדורסל נגמר"

אחרי 18 שנים מפוארות, הקריירה של דיקמבה מוטמבו הסתיימה בעקבות פציעה. לברון לומד מהרבע האחרון. בריאנט: "זה לא גמור"

אחרי הניצחון השני על דטרויט, קליבלנד עשתה צעד חשוב לעבר חצי גמר המזרח בפלייאוף. הקאבס ניצחו 82:94 בחוץ, עלו ל-0:2, אך עדיין מנתחים שם את הרבע הרביעי הרע שגרם לקיזוז משמעותי בהפרש לקראת סיום.

קליבלנד הובילה בסוף הרבע השלישי 50:77, אך ברבע האחרון היא קלעה 17 נקודות לעומת 32 של דטרויט. "זה היה מדהים", אמר מו וויליאמס, שקלע 21 נקודות והוסיף שבעה אסיסטים. "בשבעת הרבעים הראשונים בשני המפגשים נתנו כדורסל מצוין. אנחנו לא הולכים לתת לרבע הרביעי שלנו לקלקל את מה שעשינו עד עכשיו".

בהמשך הסביר וויליאמס מה קרה לקבוצה שלו ברבע האחרון: "איבדנו את הריכוז וכולנו יודעים את זה, אבל זה לא משהו שאמור להדאיג אותנו. אני לא חושב שזה יקרה שוב". גם לברון ג'יימס, שקלע 29 נקודות, ניפק הסברים ואמר: "ברבע האחרון הרגשנו בנוח, מה שאנחנו לא יכולים לעשות. הדבר הכי גדול הוא שהשגנו את הניצחון, אבל אנחנו יודעים שאנחנו לא יכולים לאפשר לעצמנו לא לסגור משחק בצורה הנכונה".

בריאנט: "אנחנו לא חושבים שזה גמור"

גם הלייקרס עלו הלילה ל-0:2 לאחר עוד ניצחון על יוטה, 109:119, למרות שהג'אז שיחקו טוב יותר. השלישייה של הלייקרס: קובי בריאנט (26 נקודות), פאו גאסול (22) ולאמור אודום (19) דאגו להשאיר את הניצחון אצל הלייקרס, שמקרב אותם לעבר חצי גמר המערב. "אנחנו לא חושבים שזה גמור", הבהיר בריאנט לאחר המשחק. "אנחנו כעת חושבים על משחק מספר 3".

ובינתיים פיל ג'קסון נכנס לספרי ההיסטוריה של ה-NBA אחרי שהפך למאמן שהשיג את מספר הניצחונות הרב ביותר לאחר העונה הרגילה: 195 ניצחונות. על המשחק הוא אמר: "זו הייתה תצוגה התקפית, עם לא הרבה החזקה בכדור אבל היו הרבה נקודות. הם נתנו כמה דברים חדשים מולנו הפעם. זה דרון וויליאמס שהיה בד בוי. הוא שמר אותם במשחק וגרם להם לשחק".

אלא שגם ביוטה די מרוצים. "שיחקנו הרבה יותר טוב במשחק השני מאשר במשחק הראשון", אמר קרלוס בוזר, שקלע 20 נקודות והוסיף 10 ריבאונדים. "היו לנו הזדמנויות לנצח ברבע האחרון, אך הם פשוט שיחקו".

מוטומבו: "בשבילי הכדורסל נגמר"

בנוסף לכל הצרות שלה במשחק שבו הפסידה לפורטלנד 107:103, יוסטון איבדה גם פקטור חשוב בסדרה, כשהסנטר המחליף דיקמבה מוטומבו נפצע בברך וגמר את העונה, אם לא את הקריירה.

מוטומבו, שמשחק כבר 18 שנים ב-NBA, נחת רע אחרי שנאבק על ריבאונד מול גרג אודן. מוטומבו נשאר שרוע על הרצפה, והצוות הרפואי שבדק אותו איבחן בשלב ראשוני מתיחה בשריר והוריד אותו מהמגרש. בסיום המשחק, מוטומבו ישב ובכה בחדר ההלבשה, לעיתונאים שבאו לדרוש בשלומו אמר: "היו לי 18 שנים נהדרות ללא פציעות, כך שאני רוצה לסיים את הדרך שלי בראש מורם ובלי חרטות. בשבילי, הכדורסל נגמר", אמר הסנטר בן ה-42, שנבחר בעבר ארבע פעמים לשחקן ההגנה של השנה, והספיק לשחק בדנבר, אטלנטה, פילדלפיה, ניו ג'רזי, ניו יורק ניקס ויוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully