וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק וודסון ממשיך באטלנטה

המאמן, שהביא את ההוקס לפלייאוף בפעם הראשונה מזה 9 שנים, חתם לשנתיים נוספות. קליבלנד לא משחררת את אילגאוסקאס לאולימפיאדה

לאחר שהיו רחוקים משחק אחד מלהדיח את אלופת המזרח, ואולי מי שתהיה אלופת הליגה בקרוב, באטלנטה החליטו שהרכב פחות או יותר מנצח לא מחליפים. הערב (שישי) החליטו בהוקס להאריך את חוזהו של מאמן הקבוצה, מייק וודסון, בשנתיים נוספות. זהו הצעד הראשון של ריק סונד, הג'נרל מנג'ר החדש של הקבוצה, שבמסיבת עיתונאים לפני כשבועיים אמר על המאמן: "כל השנה הקבוצה השתפרה, היינו קבוצת הפלייאוף הכי צעירה מבין כל 16 הקבוצה". בארבע שנותיו במועדון, וודסון מחזיק במאמן שלילי של 222:106, אך מאזן הקבוצה השתפר כל שנה, עד שהעונה חזרה סוף סוף לפלייאוף אחרי היעדרות ארוכה.

המאמן המאושר הודה הערב לאוהדי הקבוצה על תמיכתם, ואף הוסיף: "ראיתי את השחקנים שלנו גודלים, אישית וקבוצתית, ואני נרגש להמשיך ולאמן אותם אחרי המומנטום מהעונה הקודמת. חווית הפלייאוף היא חשובה מאוד אם ברצוננו להגיע לרמה הבאה".

* נבחרת ליטא ספגה הערב מכה רצינית לקראת הכנותיה לאולימפיאדה הקרבה, לאחר שקליבלנד קאבלירס הודיעה כי לא תשחרר את הסנטר, זידרונאס אילגאוסקאס לאליפות, שהיתה עשויה להיות האחרונה שלו במדים הלאומיים. דני פרי, הג'נרל מנג'ר של הקבוצה, מפחד מהיסטוריית הפציעות של הסנטר הליטאי, ולא רוצה לקחת סיכון על מצב גבו התחתון הרעוע. החוזה של אילגאוסקאס לא מבוטח לחלוטין, לכן קבוצת ה-NBA יכולה למנוע ממנו לצאת לשחק עבור נבחרתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully