וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן גאנדי: "הלייקרס עומדים לבנות שושלת"

פרשן ה-NBA הוותיק חוזה כי האליפות תגיע ללוס אנג'לס, "הקבוצה הכי מוכשרת בליגה". עלייה של 25 אחוזים ברייטינג גמר המערב

פרשן TNT ומאמן הניקס לשעבר, ג'ף ואן גאנדי, לא רק מאמין שהלייקרס בדרך לאליפות ה-NBA, הוא אף סבור שהם בדרך לבנות שושלת. "לטעמי, הלייקרס היא הקבוצה הכי כישרונית בליגה, והם עוד חסרים את השחקן השלישי או הרביעי הכי טוב שלהם, אנדרו ביינום", אמר ואן גאנדי, "אני מאמין שכשבשנה הבאה הם יקבלו את ביינום בחזרה, הם יוכלו לבנות שושלת. השנה הם יצליחו לגבור על הסלטיקס, על אף שהם טובים מאוד".

"יש ללייקרס את ההתקפה הכי טובה בליגה", המשיך הפרשן, "הם השתפרו מאוד בהגנה בפלייאוף, ויש להם את שחקן הקלאץ' הכי טוב, קובי בריאנט".

ומה לגבי סיכויי הסלטיקס? "יש להם את ההגנה הכי טובה בליגה", אמר ואן גאנדי, "זה ניגוד מעניין. זו אמורה להיות סדרה מאוד מאתגרת לשתי הקבוצות. לבוסטון יהיו הרבה אתגרים מבחינה הגנתית, כי הם יצטרכו לשים עין על כל חמשת השחקנים של הלייקרס. אין שם שחקן שאפשר להשאיר אותו חופשי". לטענתו, המפתח של הירוקים יהיה בעצירת למאר אודום, מכיוון ש"במילא יש גבול לכמה שאפשר לעצור את קובי".

אלונזו רוצה לחזור (?!)

כנראה שעונת 2007/8 המצויינת בליגת ה-NBA לא רק מרתקת את הישראלים, אלא גם את האמריקאים עצמם.

רשת TNT רשמה עלייה של 25 אחוזים ברייטינג בסדרת גמר המערב, לעומת השנה שעברה. משחקי הסדרה הניבו ממוצע צפייה של 4.2 אחוזים, כך מדווח עיתון ה-USA TODAY. בסך הכול זכתה הרשת בעלייה של 14 אחוזים ברייטינג בסדרות הפלייאוף, לעומת שנת 2007.

* טוני אלן, שחקנה של בוסטון סלטיקס, בספק לקראת סדרת הגמר. המאמן דוק ריברס אמר כי הגארד עלול שלא להספיק להחלים מהפציעה הנגררת שפוקדת אותו. אלן נפצע בגיד אכילס אחרי אחד ממשחקי גמר המזרח ומאז לא שיחק. "זה לא נראה טוב", אמר ריברס. "הוא אפילו לא מסוגל לצעוד כברת דרך".

אלן, שאמור היה לשמור על קובי בריאנט כנראה מאוד מאוכזב, או שלא כל כך. בכל זאת קובי נותן הצגה בכל ערב ואלן בטח לא ירצה לספוג מטר של נקודות על ראשו. למרות זאת, במהלך העונה הצליח אלן לעשות עבודה טובה מול בריאנט.

* משחקי סדרת הגמר של ה-NBA יועברו בארץ במלואם בערוץ 5, כשמייד אחריהם ישדר ערוץ 5+ לייב את מסיבות העיתונאים של מאמני הקבוצות. 5+ לייב יעביר גם תוכנית דו שבועית בימי שני וחמישי שתעסוק בסדרה, בהגשת ירון טלפז, עופר שלח ושימי ריגר ובהשתתפות אורחים מהאולפן.

* נחשו מי מתעתד לשוב לשחק... אלונזו מורנינג. הסנטר, שהצהיר בפעם המי יודע כמה שהעונה תהיה האחרונה שלו בקריירה הארוכה, רוצה לעשות קאמבק. "בתוך תוכי, אני מרגיש שיש לי עוד מה לתרום", אמר מורנינג.

* דון נלסון ימשיך למלא את תפקידו כמאמן גולדן סטייט גם בשנה הבאה. "נחתי קצת, חשבתי על זה, והגעתי למסקנה שאני רוצה לחזור", אמר נלסון, "אם לארי בראון, שמבוגר ממני בארבע שנים, חזר, גם אני יכול".

  • עוד באותו נושא:
  • טוני אלן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully