וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 שידורים ישירים בסוף השבוע

גיל קדרון

15.5.2008 / 12:17

ב-ESPN ישדרו בסוף השבוע שניים עד שלושה שידורים, כולם של משחקים מכריעים. בערוץ הספורט יפנקו אותנו ב-5+ לייב, למשלמים בלבד

הפלייאוף הולך ומתחמם, והגזרה שמתחממת איתה היא זו של השידורים הישירים. הלילה ב-4:00 (בין חמישי לשישי) יתקיים המשחק השישי של סן אנטוניו וניו אורלינס, משחק בו יכולים האלופים להיות מודחים, ומי שהרים את הכפפה הוא הערוץ שמוגש לנו בחינם, ESPN, להבדיל מערוצי התשלום של ערוץ הספורט, שממשיכים להפקיר את הגזרה.

ב-5:30 בלילה שבין שישי לשבת, שוב ערוץ ESPN מפנק אותנו עם שידור המשחק השישי בין יוטה ללייקרס, כש-LA מוליכה 2:3 בסדרה, ומעוניינת להבטיח את מקומה בגמר המערב, לראשונה מאז 2004, עם ניצחון החוץ הראשון בסדרה.

היהלום שבכתר, משחק מספר 7, אם יהיה כזה, יועבר על ידי ערוץ הספורט ביום ראשון, בשעה 22:30, אבל במקום שידור בערוץ פתוח, כפי שהתרגלנו בשנים האחרונות, יזלגו להם שחקני ה-NBA לערוץ האקסטרא, חמש פלוס לייב. במידה ולא יהיו משחקי 7, גמר המזרח ישודר בשעה הזו, שוב, בתשלום. אמנם הבטיחו לנו שרק תוכן חדש ונוסף יופיע ב-5+ לייב, אבל אל לנו להיות מופתעים שזה לא יקרה. מערוץ הספורט נמסר בתגובה: "במקביל למשחק ה-NBA, ישודר בערוץ 5 משחק האליפות של ריאל מדריד, בעוד בערוץ 5+ תשודר מהדורת הלילה של חדשות הספורט. אנחנו מעדיפים לשדר את המשחק ב5+ לייב מאשר לא לשדרו בכלל".

* סייע בהכנת הכתבה: קובי צדקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully