וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: גלבוע/גליל גברה 87:97 על מכבי אשדוד

2.10.2014 / 19:16

20 נק' של יאנג הובילו את הצפוניים לניצחון במשחק ההכנה האחרון נגד אשדוד שמחכה לתוצאות הבדיקה של דרור חג'ג'

ג'רמי פארגו מכבי תל אביב מול אלכס יאנג הפועל גלבוע/גליל עליון. יוסי ציפקיס
כיכב. אלכס יאנג/יוסי ציפקיס

הפועל גלבוע/גליל גברה הערב (חמישי) 87:97 על מכבי אשדוד במשחק הכנה שנערך בגן נר. הקבוצה של ליאור ליובין הגיעה למשחק יום לאחר ההפסד לעירוני נהריה בו איבדה את הרכז דרור חג'ג' שנפצע ברבע השני, ובמועדון ממתינים לבדיקת MRI שיערוך השחקן בן ה-35 הלילה כדי לדעת מהי חומרת הפציעה. חג'ג' מרגיש כאבים עזים והשתמש בקביים במהלך היממה האחרונה. החשש הוא שהשחקן נפגע בצורה רצינית בברך.

גלבוע/גליל, שהפסידה את שלושת משחקי ההכנה האחרונים שלה, פתחה את המשחק טוב, והוליכה 24:26 ברבע הראשון. הבריחה של הקבוצה של ברק פלג הגיעה ברבע השני, אותו ניצחה 12:28 ולמחצית ירדה ביתרון 18. אשדוד הציגה יכולת התקפית משופרת במחצית השנייה, אך גלבוע לא הורידה את הרגל מהדוושה בדרך לניצחון 87:97. גלבוע תפגוש בשבוע הבא בגביע המדינה את כפר סבא מהליגה הלאומית, ואילו אשדוד תפגוש את מכבי הוד השרון.

קלעו לגלבוע/גליל: אלכס יאנג 20, ווין צ'יזם 14, עודד ברנדווין 12, ג'רמייה ווילסון 11, איתי שגב ונמרוד טישמן 10 כל אחד, רפי מנקו 8, דיין דילייגרו וקינדל דייקס 6 כל אחד.

קלעו למכבי אשדוד: טרל האריס 21, איבן אסקה 18, זאק רוזן 10, אדווין יויבלס ויהוא אורלנד 7 כל אחד, ג'רמיין הול 6, נועם לייש 5 ואור קהל 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully