וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת מכבי תל אביב תיפגש עם דייויד בלו

1.10.2014 / 19:31

פדרמן ודריקס ייפגשו עם השחקן וינסו לשכנעו לחזור. הסיכוי לקאמבק: לא קלוש. פארגו: ”הקבוצה עוד לא שלי"

לאחר שאיבדה תואר שני כבר העונה, הפעם את הגביע הביניבשתי מול פלמנגו הברזילאית, מכבי תל אביב התאמנה אמש בסאו פאולו לעיני כ-500 צופים, שבסיום זכו להצטלם עם שחקני אלופת אירופה. בין היתר, במהלך האימון נערך משחק פנימי בין שחקני הקבוצה ואילו הבוקר קיימו הצהובים אימון נוסף, הפעם סגור לקהל, ואחרון בברזיל. כעת תתחיל הקבוצה במסעה לכיוון קליבלנד, שם היא צפויה לנחות מחר אחר הצהריים (שעון ישראל) לקראת המפגש המסקרן מול הקאבלירס המקומיים של דיוויד בלאט ולברון ג'יימס.

בתוך כך, כפי שכבר פרסם אוהד גרינוולד, הנהלת הצהובים ובראשם דני פדרמן הבעלים וגם אלי דריקס המנכ"ל, תצטרף למסע בברוקלין ותיפגש בימים הקרובים עם דייויד בלו כדי לנסות להפעיל עליו לחצים לחזור למועדון. השחקן אומנם החליט להתעסק בנדל"ן, אך יחד עם זאת הוא עדיין לא הודיע באופן רשמי על פרישה וראשי מכבי מעריכים כי ישנם סיכויים שהקאמבק הזה אכן יתממש והשחקן יחזור ללבוש את המדים הצהובים. עוד נודע כי בימים האחרונים התקיימו שיחות טלפוניות עם השחקן.

ג'רמי פארגו סיכם בראיון לאתר הרשמי של מכבי תל אביב את הנסיעה לברזיל: "זו הייתה חוויה אדירה. זה לא מקום שיוצא לך להגיע אליו הרבה ומדהים בכל פעם מחדש לראות איך בזכות הכדורסל מכירים אותך בכל מקום בעולם. זה כבוד גדול. הקהילה היהודית כאן מדהימה ואירחו אותנו יוצא מן הכלל. אנחנו מאוד מעריכים את זה. זה לא מובן מאליו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פארגו מול פלמנגו/מערכת וואלה!, צילום מסך

על ההפסד לפלמנגו אמר הרכז: "זה היה קשה מאוד. כל מי שראה אותי כאן יודע שלקחתי את זה קשה. אני שונא להפסיד, בעיקר במגרש עם אווירה כל כך מדהימה. קלעתי טוב, אבל זה לא הופך את הקבוצה לשלי. כל מה שעשיתי בערב הזה נמחק עם ההפסד ולא שווה כלום. אני רוצה לנצח ובזה אני מתמקד. צריך ללמוד מהטעויות שלנו".

לקראת המפגש מול הקאבס אמר פארגו: "זה מרגש מאוד. כקבוצה אירופאית, לא יוצא לך לשחק הרבה מול קבוצות NBA ועוד קבוצה כמו קליבלנד, אחרי הקיץ המדהים שהיה לה, כשהיא מחזיקה בשחקן הטוב בעולם ובעוד שני סופרסטארים מהטובים בארצות הברית והכול תחת הדרכתו של בלאט. זה מרגש, יהיה מעניין".

על המסע הארוך מחוץ לתל אביב: "זה בהחלט עוזר להתגבש כקבוצה. אנחנו נמצאים כל הזמן אחד עם השני. אפילו שאני לא חדש במכבי, גם עבורי זו פעם ראשונה עם רוב השחקנים. גיליתי במסע הזה שהם בחורים נהדרים ואנחנו צריכים עכשיו להתרכז באיך עוזרים זה לזה וכך נהפוך לקבוצה טובה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully