וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב גרין: "יש התרגשות ומתח רבים לקראת נימבורק"

23.9.2014 / 20:28

סנטר הפועל ירושלים דרוך לקראת מוקדמות היורוליג מול נימבורק. מתן חרוש: "כינסנו את כל האנרגיות שלנו לקראת זה"

יניב גרין שחקן הפועל ירושלים (שמאל) מול יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"מודעים לגודל המעמד". גרין/ברני ארדוב

הפועל ירושלים תנסה להשיג את אחת המטרות שלה כבר בשלב מוקדם של העונה, השתתפות בהיורוליג. האדומים, שנמצאים בבלגיה, יתמודדו מחר (רביעי, 19:00, ספורט 1 ו-HD) מול אלופת צ'כיה נימבורק בסיבוב הראשון של מוקדמות היורוליג, שהוא גם רבע הגמר. חצי הגמר ייערך בחמישי והגמר, שהמנצחת בו תעפיל לשלב הבתים יתקיים בשישי הקרוב. אם ירושלים תצליח להעפיל, הקבוצה שוקלת לצרף בהמשך גבוה נוסף.

בשורות נימבורק משחקים כריסטיאן בארנס, דריוס וושינגטון, שחקנה לשעבר של הפועל אילת, וטרה סימונס. את הקבוצה מאמן אותה קסטוטיס קמזורה, ששימש בעברו כעוזר מאמן של דייויד בלאט.

עוזר מאמן ירושלים מתן חרוש אמר לקראת המשחק: "זו קבוצה שיש לה מאמן שעבד עם דייויד בלאט, וזה אולי השפיע עליו בסגנון המשחק שהוא די ישראלי. משחק שם טרה סימונס, שמביא איתו קליעה, ועשרה שחקנים שיכולים לתרום בכל זמן נתון במשחק. זו קבוצה בעלת מסורת: בשנים האחרונות היא תמיד מגיעה לשלבים המתקדמים של היורוקאפ. יריבה ראויה ויהיה מאתגר מאוד".

חרוש המשיך ואמר: "זה משחק שהפועל ירושלים מתכוננת אליו במשך מספר שבועות, כינסנו את כל האנרגיות שלנו בשביל להגיע למעמד המאוד מכובד הזה, אנחנו גאים בתור הפועל ירושלים שהשם שלנו מוצג עם עוד שמונה קבוצות שמתחרות. כל הקבוצות חזקות ויש להן ציפיות מעצמן, אבל במשחק אחד מומנטום של כמה דקות יכול להכריע לכאן או לכאן לכן אין קבוצות מועדפת או אנדרדוג, ואני מקווה שהסיכויים יהיו לטובתנו בסוף".

יניב גרין הוסיף: "יש הרבה התרגשות, הרבה מתח. אנחנו מודעים לגודל המעמד. אבל גם יודעים מה אנחנו מסוגלים לעשות. זו יריבה קשה שמתאמנת כבר תקופה ארוכה. יש שם אנשים שנמצאים כמה שנים במערכת. הם משחקים מהר מאוד ואינטנסיבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully